וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישים פספוס": מכבי חיפה מאוכזבת, וחוששת להמשך העונה של פודגוראנו

7.9.2022 / 8:19

"הרגשנו שאנחנו עומדים שווים מולם", אמרו הירוקים על ה-2:0 מול בנפיקה. שחקן הכנף מירר בבכי וייתכן שסיים את העונה, מוחמד בספק לפ.ס.ז'. האלופה הישראלית תעשה ניסיון נוסף לצרף קשר, גוני נאור עדיין על הפרק

שחקן מכבי חיפה סוף פודגוראנו מדדה בסיום המשחק מול בנפיקה/צילום: שלמה וייס

תחושת החמצה במכבי חיפה אחרי ההפסד 2:0 לבנפיקה ליסבון אמש (שלישי) בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. הירוקים אמנם נתקלו ביריבה קשה מאוד, אך לאחר המחצית הראשונה הטובה, האמונה הייתה שאפשר לצאת עם נקודות מאצטדיון האור. "בנפיקה לחצה על הגז 10 דקות וזה הספיק לה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מרגישים פספוס כי כבר הרגשנו שאנחנו עומדים שווים מולם".

במחצית אמר המאמן ברק בכר לשחקניו שאם יהיו אמיצים יותר ניתן להפתיע, ואכן הירוקים כמעט כבשו עם פתיחת המחצית השנייה, אלא שאז הגיעו דקות טובות של הפורטוגלים שהכריעו את המשחק.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. Gualter Fatia, GettyImages
חשב שאפשר להפתיע. בכר/GettyImages, Gualter Fatia

מלבד האכזבה על ההפסד, בחיפה יצאו חבולים מאוד כאשר עיקר הדאגה היא סביב סוף פודגוראנו. השחקן הצעיר מירר בבכי בחדר ההלבשה דקות ארוכות וזכה לניחומים מחבריו. גם ביציאה אל האוטובוס היה פודגוראנו עם דמעות בעיניים וסבל מכאבים רבים. החשש בחיפה הוא ששחקן הכנף שרק הצטרף מספציה קרע את גיד אכילס ובמועדון חוששים שמא סיים את העונה. פודגוראנו ייבדק שוב ואז תתברר סופית חומרת פציעתו.

גם עלי מוחמד נפצע ויצא מדדה מחדרי ההלבשה בסיום, אלא שהניז'רי שקיבל אזרחות ישראלית בשבוע שעבר בישר שלא מדובר בפציעה חמורה מדי להערכתו והוא יחזור לשחק במהרה. מוחמד לא יהיה בסגל מול סקציה נס ציונה והוא בספק גדול גם למשחק מול פריס סן ז'רמן, אבל בצוות הרפואי לא פסלו שייקח חלק במפגש עם אלופת צרפת ביום רביעי הבא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בנפיקה, ז'ואאו מריו, מול שחקן מכבי חיפה, סוף פודגוראנו. Gualter Fatia, GettyImages
רק בריאות.פודגוראנו/GettyImages, Gualter Fatia

בחיפה רצו לפני סוף מועד הרישום להוסיף קשר נוסף למרכז המגרש אך לא הגיעו להסכמות עם עדן שמיר וגוני נאור. כעת יתבצע ניסיון נוסף, כששחקן הפועל ירושלים עדיין מועמד. "רצינו להחתים שחקן ולא הצלחנו", אמר ברק בכר, "אבל אנחנו עוד יכולים להביא לליגה ואם נחשוב שצריך, נעשה את זה".

בעניין אחר, האלופה הישראלית הגישה תלונה למשקיף של אופ"א על כך שהקהל הירוק נאלץ להמתין יותר משעה כדי להיכנס למגרש אמשף וזאת לאור בדיקות קפדניות במיוחד של האבטחה הפורטוגלית. מלבד פנייה למשקיף, בחיפה אף פנו לנציג המשטרה במקום וזה אכן זירז את כניסת האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully