וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד ערך אימון לקראת פ.ס.ז', שחקני מכבי חיפה קיבלו את המענקים

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 20:18

בחיפה מאמינים שהקשר הפצוע יהיה בסגל לפ.ס.ז', ומקווים שאופ"א תאפשר להפשיר עוד כרטיסים למשחק. המענקים על ההעפלה לצ'מפיונס חולקו בשלושה דרגים. שחר לאוהדים: "הפסיקו עם השלכת חפצים והפעלת פירוטכניקה"

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה עלי מוחמד ערך הבוקר (ראשון) אימון בצד עם מאמני הכושר במטרה להכשירו למשחק מול פריס סן ז'רמן ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות. כידוע, עלי מוחמד נפצע במשחק מול בנפיקה וקיים ספק לגבי שיתופו. בצוות הרפואי והמקצועי אופטימיים לגבי הסיכויים שיהיה בסגל ויעמוד לרשותו של ברק בכר. היום מוחמד ערך לראשונה אימון מאז המשחק בפורטוגל, ובחיפה מקווים שמחר וביום שלישי יגביר מוחמד את הקצב ואז יוכל אכן לעמוד לרשותו של בכר.

בעניין אחר, במכבי חיפה קיבלו מסר מהקבוצה הצרפתית לפיה כאלף אוהדים של פ.ס.ז' יגיעו למשחק בחיפה. בשל כך, בחיפה יפנו מחר לאופ"א לברר האם יהיה ניתן להפשיר עוד כרטיסים לטובת האוהדים המקומיים או שמא החציצה הנדרשת מונעת זאת. כידוע, אופ"א היא מנהלת האירוע בכל הנוגע לשלב הבתים של ליגת האלופות ולכן מהלך שכזה לא יכול להתקיים ללא אישור רשמי מהם.

עלי מוחמד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחכים לו. מוחמד/מאור אלקסלסי

על רקע ההכנות למשחק מול פריז סן ז'רמן ביום רביעי והמאזן המושלם בליגת העל, שחקני מכבי חיפה קיבלו אתמול (שבת) מענקים על העלייה לליגת האלופות. במועדון החליטו להציב קריטריונים לשלושה דרגים, כאשר כל אחד מהדרגים יקבל סכום כסף אחר. דרג 3 כלל שחקנים שלא שיחקו ולא נטלו חלק במשחקים באירופה אך משתייכים למועדון, והנכללים בו קיבלו 70 אלף שקל כל אחד. בדרג השני הוצבו שחקנים שהיו חלק מהסגל הרחב אך לא רשמו יותר מדי דקות, והם קיבלו 160 אלף שקל כמענק. בדרג הראשון היו שחקני ההרכב והמחליפים שקיבלו דקות רבות במהלך הקמפיין, שזכו למענק של 220 אלף שקל.

כזכור, פרט להישג היוקרתי ולכניסה למועדון 32 הגדולות של אירופה בפעם השלישית בהיסטוריה, מכבי חיפה תזכה גם למענקים כספיים כמוהם לא ידעה מעולם - וגם אם לא תשיג נקודה במפעל מכבי חיפה כבר הבטיחה כ-17 מיליון יורו, רק מאופ"א.

הירוקים קיבלו 15.64 מיליון יורו על הכניסה לבתי ליגת האלופות, 1.137 מיליון יורו לפחות על מענק עשור, ועוד יקבלו 930 אלף יורו עבור כל נקודה שיצברו. על זה כידוע ניתן לצרף רווחים על מכירת כרטיסים וכיו"ב. סך כל המענקים לשחקנים והצוות המקצועי מוערך בכ-6-5 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
תגמול כספי להצלחה. שחקני חיפה/ברני ארדוב

אחרי קנסות של למעלה מחצי מיליון שקלים באירופה ולקראת המשחק מול פריז, פנה נשיא המועדון יעקב שחר לאוהדי מכבי חיפה וכתב: "אוהדים יקרים, כולם יודעים שאתם הקהל הטוב ביותר בארץ. תומכים ומלווים את הקבוצה במשחקים בארץ ובאירופה. אין צורך להוכיח זאת על ידי השלכת חפצים או הפעלת פירוטכניקה. עד כה נקנסנו במפעלים השונים בלמעלה מחצי מיליון שקלים. זה פוגע בשמנו הטוב כמועדון מוביל ובנוסף חבל על הכסף שניתן היה להשקיע במועדון ובפעילויות למען הקהילה. אני מבקש מכם, בכל לשון של בקשה, אנא הפסיקו עם זה!

"בהזדמנות בו ברצוני להודות לכל האוהדים הרבים שמלווים אותנו במשחקי הבית ומשחקי החוץ, כולל באירופה, ולהתנצל בפני אלה שלא השיגו כרטיסים לסדרת המשחקים בליגת האלופות. האצטדיון שלנו אינו אלסטי... קצרה ידינו מלהושיע".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully