וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אופטימית שסונדגרן יוגדר כתושב לפני תום מועד ההעברות

11.9.2022 / 8:06

המגן ובת זוגו בהליך מתקדם לקבלת תושבות, הירוקים מחפשים זר לקישור או להתקפה. מחמאות לאצילי שכיכב נגד נס ציונה ("הכי טוב בליגה") וצפוי לפתוח נגד פ.ס.ז', בכר פחות מרוצה מהגישה, מלחמת גרסאות סביב עיכובו של ג'אבר. חולקו המענקים על ליגת האלופות

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

1. שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:3 על סקציה נס ציונה אתמול (שבת). הירוקים חששו מהמעבר בין המשחקים בליגת האלופות מול יריבות ברמה גבוהה, לאלה שבמסגרת ליגת העל, אך עד כה הם שומרים על מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים בזירה המקומית: "ברור שבשלב הזה הנקודות הן הדבר הכי חשוב", אמרו במועדון, "אבל אנחנו רוצים גם כל הזמן להציג משחקים טובים".

המאמן ברק בכר לא אהב את הגישה של שחקניו לאורך כל המשחק, וצפוי להבהיר להם זאת באחד האימונים הקרובים. בכר הדגיש בפני השחקנים עוד לפני המשחק שהוא מבקש לשחק באותה רמת אינטנסיביות ובאותה תשוקה שהפגינה הקבוצה באירופה, והרגיש כי לאורך חלקים רבים השחקנים לא השקיעו 100%.

בסיום המשחק זכו שחקני מכבי חיפה לעידוד גדול, כאשר כעת הפנים למשחק הגדול ביום רביעי מול סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן. הירוקים מבינים את פערי היכולת בהשוואה לאלופת צרפת, אך בצוות המקצועי ינסו לצמצם אותם ככל האפשר: "אמרנו ואנחנו עומדים מאחורי זה - ננסה להתמודד בכל משחק ולא נגיע להתבטל", הבטיח שחקן בקבוצה, "ברור לנו שיש הבדלים עצומים, אבל בבית שלנו ננסה להקשות על כל קבוצה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי. מאור אלקסלסי
בליגה משלו. אצילי/מאור אלקסלסי

2.ביום שלישי, עם קבלת הבשורה על כך שעומר אצילי לא יפתח בהרכב מול בנפיקה ליסבון, בכיכר קומרסאו בה התכנסו כל אוהדי מכבי חיפה שהגיעו לבירה הפורטוגלית, החלו לדון בשאלה האם בכר פועל נכון כשהוא שוב משאיר את הכוכב הכי גדול של הקבוצה על הספסל. אצילי הגיע אתמול למשחק מול נס ציונה והוכיח שוב שהוא המוציא לפועל מספר אחד בשורות האלופה. "אצילי הוא השחקן הכי טוב בליגה, נקודה", אמר גורם במכבי חיפה. "כשהוא בזון, אי אפשר לעצור אותו. הוא פשוט יכול לכבוש בכל רגע נתון". שחקן הכנף צפוי לפתוח נגד פריז סן ז'רמן ביום רביעי.

מי שעוד עשוי לקחת חלק במשחק הוא עלי מוחמד. למרות הפציעה שספג אצל בנפיקה, ההערכה של הצוות הרפואי היא שהסיכויים לכך שהקשר המתאזרח יהיה כשיר ויוכל לעמוד לרשות בכר הם גבוהים. פייר קורנו, שקיבל אתמול דקות כמחליף, יחזור ל-11.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יש סיבות לאופטימיות. דניאל סונדגרן/ברני ארדוב

3. במקביל למשימות המקצועיות, בחיפה ממשיכים גם לעסוק בחיזוק נוסף לסגל עד תום מועד ההעברות בעוד כשבועיים וחצי. הירוקים רוצים לצרף קשר מרכזי ישראלי, אך בנוסף לכך, לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה החלו לחפש זרים בעמדות הקישור וההתקפה. מכסת הזרים במכבי חיפה מלאה נכון לעכשיו, אלא שדניאל סונדגרן ובת זוגו כבר נמצאים בשלב מתקדם של הליך האזרוח שלהם. בת הזוג של השבדי הגישה מסמכים ולפי הערכת עורכי הדין ואנשי המועדון, קיים סיכוי גבוה שהמגן הימני יקבל מעמד תושבות עד תום מועד ההעברות, מה שיאפשר החתמה של זר נוסף. הירוקים, שעודכנו על ידי עורכי הדין, מעריכים כי השלב בו המגן נמצא מתקדם מאוד וייתכן כי בתוך שבועיים הוא יקבל את המעמד באופן סופי.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רגע לא נעים. מחמוד ג'אבר/מאור אלקסלסי

4. והיה גם חלק לא נעים במשחק אתמול, כאשר לפני ההתמודדות עוכב שחקן מכבי חיפה מחמוד ג'אבר על ידי המשטרה. הקשר עצמו זעם והבהיר לחבריו שלא עורר שום פרובוקציה שתצדיק את מה שהתרחש. במשטרה, מנגד, טוענים שג'אבר סירב בתוקף להזדהות וניסה להיכנס לאזור החניות ללא תו, אלא שהשחקן הודף את הטענות. אגב, מי שהפעילו לחץ על השוטרים במקום היו אוהדים שראו שג'אבר הוכנס אל הניידת. בחיפה צפויים לדבר עם מפקד הכוח ולהבין ממנו מה התרחש ומדוע מיהרו השוטרים לאזוק ולהכניס את הקשר לרכב המשטרתי.

שוער מכבי חיפה רועי פוקס. ברני ארדוב
יש נחמה בלבלות על הספסל. פוקס/ברני ארדוב

5. שחקני מכבי חיפה קיבלו אתמול מענקים על העלייה לליגת האלופות. במועדון החליטו להציב קריטריונים לשלושה דרגים כאשר דרג 3 שכלל שחקנים שלא שיחקו ולא נטלו חלק במשחקים באירופה אך משתייכים למועדון קיבלו 70 אלף שקל כל אחד. בדרג השני הוצבו שחקנים שהיו חלק מהסגל הרחב אך לא רשמו יותר מדי דקות, כשהם קיבלו 160 אלף שקלים כמענק. בדרג הראשון היו שחקני ההרכב והמחליפים שקיבלו דקות רבות במהלך הקמפיין, ואילו זכו למענק של 220 אלף שקל.

אחרי המשחק נגד פריז סן ז'רמן ביום רביעי, מכבי חיפה תתארח ביום ראשון אצל הפועל ירושלים. בתחילת החודש תארח את מכבי תל אביב, וארבעה ימים אחר כך תתארח אצל יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully