וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: עלי מוחמד יהיה כשיר לפריז סן ז'רמן

8.9.2022 / 16:12

אופטימיות בצוות הרפואי שהקשר יירשם בסגל נגד אלופת צרפת. מנגד, אכזבה מפציעת פודגוראנו שיתייעץ עם אנשי ספציה. הפריזאים לא יתאמנו בישראל לפני המשחק. הירוקים שיגרו מכתב לבנפיקה ואופ"א: "איננו יכולים להתעלם מהתלונות החריגות של האוהדים והאוהדות שלנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי חיפה נחתה אמש (רביעי) בישראל וכבר נערכת למפגש עם סקציה נס ציונה בשבת (18:00, ספורט4), כאשר המאמן ברק בכר צפוי לבצע שוב רוטציה ושחקנים כמו מאוויס צ'בוטה, ניקיטה רוקאביציה ומאור לוי אמורים לקבל דקות משחק רבות. גם השוער המחליף רועי משפתי עשוי להיכלל בהרכב.

ביומיים האחרונים התעסקו בקבוצה בפציעות של סוף פודגוראנו ועלי מוחמד. בעוד הראשון ייעדר תקופה ארוכה וככל הנראה סיים את העונה, לגבי הקשר ישנה אופטימיות גדולה שהוא יוכל לשחק נגד פריז סן ז'רמן ביום רביעי. מוחמד לא יירשם בסגל נגד נס ציונה, אך בצוות הרפואי מעריכים שמול אלופת צרפת הוא לכל הפחות יישב על הספסל, כשגם האפשרות שיפתח בהרכב קיימת.

עלי מוחמד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הקלה במכבי חיפה. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

בחיפה מאוד התאכזבו מהפציעה של פודגוראנו, ומנסים לעודד את החלוץ שרק חזר לקבוצה ביום שישי האחרון, כאשר השחקנים העידו כי פודגוראנו נראה שפוף במיוחד על רקע החשש לקרע בגיד אכילס שלו. השחקן יתייעץ עם הצוות הרפואי של ספציה, הקבוצה ממנה הושאל לירוקים, ולאחר מכן יוחלט על אופן הטיפול בפציעתו.

באשר לפריז סן ז'רמן, בקבוצה הצרפתית החליטו שלא לערוך את האימון המסכם לפני המשחק נגד מכבי חיפה בישראל. ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה ושאר הכוכבים של הקבוצה מעיר האורות יקיימו את האימון בפריז, לפני שימריאו לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי חיפה. CARLOS COSTA/AFP, GettyImages
אופ"א תגיב? אוהדי מכבי חיפה בפורטוגל/GettyImages, CARLOS COSTA/AFP

מכבי חיפה פנתה היום לאופ"א והנהלהת בנפיקה, לאחר תלונות האוהדים על הבדיקות הפולשניות מחוץ לאצטדיון האור ביום שלישי. לאחר איסוף המידע החליט מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, להוציא מכתב חריף ובו נכתב בין היתר: "איננו יכולים להתעלם מהתלונות החריגות של האוהדות והאוהדים שלנו הטוענות לחיפוש גופני חריג, שהתרחש לטענתם בעת הכניסה ליציע אוהדי החוץ. נקודת הבידוק באצטדיון כללה חיפוש גופני מלא, פעולה זו התרחשה בצורה לא מקובלת ונראה לפי העדויות שהיא בלתי מקובלת על פי כל הסטנדרטים המקובלים. לפי העדויות שהגיעו לידינו, החיפוש במהלך הבידוק הביטחוני כלל 'פלישה' אישית לחלקים פרטיים של גוף האוהדות והאוהדים כולל איברי המין, מעשים פוגעניים מאוד לפי האוהדים והאוהדות.

"אנו מסכימים כי מלבד הרצון לא לאפשר לאוהדים להיכנס לאצטדיון עם חפצים אסורים, יש את הכבוד בין אדם לאדם, האנושיות והסטנדרטים המקובלים לאירועי ספורט שכאלה. נצפה להתייחסותכם". חשוב לציין כי כבר במהלך כניסת האוהדים, התקבלו אצל אנשי מכבי חיפה בפורטוגל תלונות ואנשי המועדון באצטדיון פנו למשקיף מטעם אופ"א. במקביל אנשי חברת האבטחה ששכרה מכבי חיפה בליסבון יחד עם נציג המשטרה הישראלית בליסבון, פעלו על מנת לזרז את הכניסה ולהימנע מבידוק פולשני ככל שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully