וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד מורנו צפוי להחמיץ את באר שבע. אמרי מתכנן רוטציה בטרנר

ויאריאל מודאגת: החלוץ המוביל נפצע בהפסד לבטיס ולא אמור להמריא לישראל. אמרי מתכנן להקפיץ כמה שחקני ספסל להרכב בחמישי (22:00, ספורט4)

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

ויאריאל עשויה להעלות הרכב משני במשחק נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר (חמישי, 22:00, ספורט4) במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצוללת הצהובה מתמקדת במאבקי הליגה הספרדית, ושלושה ימים לאחר הביקור בישראל היא תארח את סביליה למשחק לא קל במסגרת המקומית.

אתמול (ראשון) הקבוצה של אונאי אמרי ספגה הפסד ראשון בכל המסגרות העונה, 1:0 לריאל בטיס. שער של רודרי בדקה ה-61 קטע רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ספיגה לויאריאל, ואם לא די היה בהפסד, הגיעה בשורה אפילו מדאיגה יותר: ג'רארד מורנו, החלוץ המוביל של הקבוצה, נפצע והוחלף ובסיום סיפר אמרי שמדובר ככל הנראה בפציעה בשריר.

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל. רויטרס
הזדמנות לעקוץ אותו? אונאי אמרי/רויטרס

עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר מורנו, שחקן נבחרת ספרד, והאם הוא יושבת לתקופה ממושכת, אבל נראה שבכל מקרה הוא לא ימריא עם הקבוצה לישראל. מורנו כבש שלושה שערים העונה בכל המסגרות, אבל ממשיך לסבול מפציעות קטנות ופחות קטנות שמשביתות אותו לפרקי זמן בלתי מבוטלים.

כך או כך, אמרי כאמור מתכנן להקפיץ להרכב בטרנר כמה שחקני ספסל. אלכס באנה צפוי למלא את מקומו של מורנו בחוד, וגם יוהאן מוחיקה הקולומביאני עשוי לפתוח. עדיין לא ברור אם המגן הימני עיסא מאנדי, שנמנה על סגל נבחרת אלג'יריה, יצטרף לנסיעה או שמא יחרים אותה משיקולים פוליטיים.

ויאריאל תחפש בחמישי ניצחון ראשון על אדמת ישראל, אחרי שנכשלה בשני הניסיונות הקודמים שלה. בעונת 2017/18 היא סיימה ב-0:0 עם מכבי תל אביב באצטדיון נתניה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. בכונת 2020/21 (בסופה זכתה בליגה האירופית), היא נפרדה ב-1:1 עם אותה מכבי תל אביב בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully