וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"חומה" של גינזבורג מול יאניס שוב עבדה - עד שהתברר המהפך שהיווני עבר

כמו ב-2019, צ'כיה הקשתה על אנטטוקומפו אבל הגריק פריק מצא פתרונות, והמאמן הישראלי יודע: "הוא הרבה יותר חזק, והרבה יותר קבוצתי"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

ננו גינזבורג ונבחרת צ'כיה הצליחו לעשות במשך שישה רבעים את מה שמעטים בעולם עשו לפני כן: להגביל את יאניס אנטטוקומפו. לפני שלוש שנים, כשתופעת אנטטוקומפו עדיין הייתה בחיתוליה, צ'כיה וגינזבורג עצרו אותו על 12 נקודות וכפו עליו 4 איבודים ואחוזים נמוכים בגביע העולם; אמש (ראשון) בשמינית גמר היורובאסקט, ה"חומה" של גינזבורג וצ'כיה גרמה ליאניס לרשום את המחצית הכי גרועה שלו בטורניר, כשסיים את שני הרבעים הראשונים עם 4 נקודות ו-1 מ-5 בלבד מהשדה.

אבל יאניס של 2019 הוא לא יאניס של 2022, וגינזבורג חווה זאת על בשרו: הגריק פריק צלף 23 נקודות במחצית השנייה, סיים את המשחק עם 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והוביל את יוון לניצחון 88:94.

"הוא הפך להיות חזק יותר, זה בטוח. ובשלב מסוים, הוא החליט שהוא גם מוסר יותר. אני חושב שזה היה ההבדל העיקרי בין המשחק בגביע העולם למשחק הזה", ניתח גינזבורג את השינוי של יאניס אחרי ההפסד. "הקליעה שלו עדיין בינונית, אבל הוא שחקן מדהים. הוא חזק יותר, חולק את הכדור טוב יותר. רואים שהוא עובד קשה מאוד ומשתפר משנה לשנה".

שחקני נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו, יאנוליס לארנצאקיס חוגגים. רויטרס
חזק יותר, קבוצתי יותר. יאניס/רויטרס

"ניסינו לבנות מולו חומה. היינו חייבים לעשות את זה", אמר תומאש סטוראנסקי שקבע שיא יורובאסקט עם 17 אסיסטים. "היינו צריכים לקחת כמה סיכונים כדי להגביל אותו, אבל בשלב מסוים שאר השחקנים סביבו התחילו לקלוע, ונקלענו לבעיה".

לדבריו של גינזבורג, "יוון היא המועמדת המובילה לזכות ביורובאסקט. אני חושב שיש להם סיכויים טובים. ברור שיש להם גם חולשות, אבל הם ממש טובים, ויש להם כוכב על".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully