וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בליגת האלופות, גם באשדוד היה צריך לקרוא לגרינפלד"

11.9.2022 / 10:48

ביקורת באיגוד השופטים כלפי גרינפלד, וגם פוקסמן ב-VAR, על הפנדל לזכות מכבי תל אביב. ברביעי תיקן השופט טעות דומה באירופה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

בוועדה המקצועית של איגוד השופטים בטוחים הבוקר (ראשון) כי השופט המרכזי במשחק אמש בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב, אוראל גרינפלד, ושופט ה-VAR שלו דוד פוקסמן, טעו באופן חד משמעי בפנדל שנפסק לזכות מכבי תל אביב במחצית הראשונה באצטדיון הי"א.

גרינפלד זיהה עבירה של נאור סבג על פארפה גיאגון ברחבה ופוקסמן ב-VAR גיבה אותו. בוועדה המקצועית משוכנעים שפוקסמן טעה כשלא קרא לגרינפלד לבטל את הפנדל. אגב, השופט הבינלאומי הבכיר של ישראל עבר אירוע זהה רק ביום רביעי האחרון בליגת האלופות, כאשר פסק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים במשחק בין איינטרכט פרנקפורט לספורטינג ליסבון, אבל שופטי המסך מהולנד מיהרו לתקן אותו והוא קיבל את הקריאה שלהם. "זה מקרה זהה למה שעבר גרינפלד בליגת האלופות, רק ששם תיקנו אותו והוא ביטל את הפנדל. גם באשדוד היה צריך לבטל", אמרו הבוקר גורמים באיגוד השופטים.

שופט הכדורגל הישראלי אוראל גרינפלד במשחק של איינטרכט פרנקפורט נגד ספורטינג ליסבון. Alex Grimm, GettyImages
בליגת האלופות הוא כן נקרא למסך. אוראל גרינפלד/GettyImages, Alex Grimm

גרינפלד כבר נקרא העונה אל המסך במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, כשלא זיהה עבירה ברחבה שבגינה הגיעה לאדומים מהדרום בעיטה מהנקודה הלבנה. באותו משחק הוא קיבל את הקריאה ותיקן את עצמו. בכלל, השופט הישראלי הבכיר, שמקבל את השיבוצים הכי יוקרתיים, לא נהנה מפתיחת עונה טובה ולמעשה מציג המשך ישיר לעונה הקודמת שלו, שהייתה גם היא בינונית מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully