וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס לספורי ופגיעה בקוון: מחלוקת באיגוד השופטים לגבי גרינפלד

29.8.2022 / 9:46

אירועי המשחק בין בית"ר לבאר שבע עוררו חילוקי דעות: האם לקשר הגיע צהוב על ההתרסה, והאם היה צריך לרדת מהמגרש? וגם: ביקורת על השופט שלא ראה פנדל

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

דעות חלוקות באיגוד השופטים הבוקר (שני) באשר לתגובה של אוראל גרינפלד לאירועים האלימים אמש במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע. המחלוקת קיימת גם לגבי הפגיעה בקוון שניר וינטראוב מחפץ שנזרק על ידי אוהדי בית"ר, וגם באשר לחגיגת השער הראשון של רמזי ספורי מהנקודה הלבנה, שהולידה את ההשתוללות של אוהדי המארחת.

חילוקי הדעות נובעים מכך שיש כאלה באיגוד השופטים שסבורים כי גרינפלד היה מחוייב לפחות להוריד את הקבוצות מכר הדשא לכמה דקות בחדרי ההלבשה ולא לחדש את המשחק אחרי שדאג בעצמו לשפוך מים על ראשו של וינטראוב. לצד הדעה הזו, ישנם כאלה שסבורים כי גרינפלד פעל נכון כאשר בחר להמשיך די מהר את המשחק ולא להוביל להתלהטות יצרים גדולה אף יותר, שהייתה יכולה לנבוע מהפסקה יזומה שלו מלווה בהורדת השחקנים מכר הדשא.

זאת ועוד, גורמים מסוימים באיגוד השופטים חושבים כי ספורי היה צריך לקבל כרטיס צהוב, מאחר שחגיגת השער שלו הייתה מלווה בהתרסה כלפי אוהדי בית"ר ירושלים. מי שטוען ההפך ומעריך שלא הגיע כרטיס לקשר הפועל באר שבע, כפי שאכן החליט גרינפלד, עושה זאת מכיוון שהוא משוכנע כי ספורי לא חגג בצורה קיצונית מול הקהל הירושלמי.

אוראל גרינפלד ליד שוער הפועל באר שבע עומרי גלזר. דני מרון
יש מי שסבור שהיה צריך לרדת מהמגרש. גרינפלד והקוון וינטראוב אחרי הפגיעה/דני מרון

על דבר אחד הסכימו גם מי שבמחלוקת בנושאים האחרים: גרינפלד היה חייב לראות פנדל להפועל באר שבע בשל נגיעה ביד ברחבה, וזה שאיתן שמואלביץ' קרא לשופט הראשי בהתמודדות כדי לתקן אותו, זה משהו שהיה צריך להימנע מאחר שהנגיעה ביד הייתה מאוד ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully