וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה ביציע של בית"ר ירושלים, אבוקסיס: "נחשוב אם להביא שוער"

28.8.2022 / 22:23

ספורי חגג בהתרסה והצית את היציע. מאמן בית"ר אחרי התבוסה 5:0 לבאר שבע: "מכעיס אותי מאוד שהתפרקנו ככה בדקות האחרונות. אנחנו לא מוכנים לליגה, אבל זה גם לא מצדיק ספיגות כמו שקיבלנו"

תקציר המהומה: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע/ספורט1

תחושות קשות בבית"ר ירושלים הערב (ראשון) אחרי התבוסה 5:0 להפועל באר שבע, במשחק בית בפתח תקוה. אחרי ההפסד הכואב 4:1 למכבי נתניה במחזור הפתיחה, הקבוצה מהבירה שוב התפרקה והפעם ההפסד גם לווה במהומה.

הכול החל כאשר ספורי התגרה בקהל של בית"ר וחגג מולם בהתרסה את השער שהוא כבש בפנדל. כמה מהאוהדים של בית"ר לא הבליגו על המעשה הזה וניסו לפרוץ לכר הדשא, כשהם צועקים לעבר ספורי "מחבל מחבל". במהלך המהומה חפצים רבים הושלכו לעבר המגרש ואחד החפצים פגע בראשו של הקוון.

וזה לא הכול, אחרי החילוף האחרון אבו עביד רצה לרדת לחדר ההלבשה. ברדה רץ והחזיר אותו, אבו עביד התעמת עם אוהדי בית"ר שגידפו אותו ונראה נסער מאוד.

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרעים. דני מרון
מהומה גדולה ביציע ועל המגרש. אוהדי בית"ר מתעמתים עם שוטרים/דני מרון

מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, אמר אחרי התבוסה הקשה: "אנחנו לא מוכנים לליגה, אבל זה גם לא מצדיק לקבל שערים כמו שקיבלנו. הגענו בסגל מאוד חסר, אבל שוב - זה לא מצדיק את השערים שספגנו. אנחנו בונים קבוצה תוך כדי עונה, מחכים שפצועים יחזרו וששחקנים יצטרפו, אבל זה מאכזב מאוד. זו תוצאה לא נעימה, אבל איך אמר לי פעם מוטל'ה שפיגלר? עדיף פעם אחת להפסיד 5:0 מאשר חמש פעמים 1:0".

עוד אמר אבוקסיס על ההתפרקות: "ספגנו שני שערים ממצבים נייחים וראיתם איך נראה הגול הראשון... אחרי השער השני מהשחקן הכי נמוך על המגרש התפרקנו, וכשהסגל כל כך קצר אז גם האפשרויות שלנו בהתאם. שום דבר לא מצדיק את המשחק הזה ומאכזב אותי מאוד שבא לפה קהל אדיר שתמך בנו גם בפיגור והפסדנו ככה. אני חושב שעוד יהיו ימים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תקציר ה-0:5 של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אם בית"ר יכולה להישאר בליגה, אמר אבוקסיס: "זו משימה אפשרית. כשהפצועים יחזרו ויגיעו שחקנים, אפשר גם לעשות מעבר ללהישאר בליגה. אנחנו צריכים להתחזק בשחקן אמצע, דלויה החל את העונה בצורה פחות טובה ונצטרך לחשוב אם להביא שוער. אנחנו לא יכולים להמשיך לספוג שערים כאלה".

המאמן סיכם: "דגני ועזריה היו פצועים, מחיאס היה חסר, אלו שחקנים שיכולים לשנות את כל הקבוצה. מכעיס אותי מאוד שהתפרקנו ככה בדקות האחרונות, אבל זו תוצאה של בנייה תוך כדי עונה. אנחנו מאוד רכים ושחקנים ניסו לחזור למשחק וזה בא על חשבון ההגנה. לפנינו עבודה רבה בכל חלק במגרש ואני גם מנסה ללמוד מהטעויות שעשינו".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
נשאר אופטימי. אבוקסיס/דני מרון

מקס גרצ'קין אמר אחרי המשחק: "אני רוצה לבקש סליחה מהקהל. אלו האוהדים הכי טובים בארץ, הם נתנו את הנשמה ולצערי אכזבנו אותם שוב. אנחנו משלמים מהר מדי על הטעויות שלנו. עלינו באנרגיות טובות למחצית השנייה ועד הספיגה השנייה היינו במשחק. יש משחק בשבת נגד נס ציונה ואנחנו צריכים לשכוח ממה שקרה כאן כמה שיותר מהר ולהביא שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully