וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב בו מכבי תל אביב למדה את חולשותיה. יואץ המו"מ עם פיזה

ה-0:0 באשדוד, בערב חלש של זהבי, הראה לצהובים את גודל הצורך בשחקני התקפה נוספים ולכן יוגברו המאמצים לצירוף יונתן כהן. במועדון יודעים: "אם נשמוט עוד נקודות, מהר מאוד נאבד את המקום בקרב על האליפות מול מכבי חיפה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

דאגה גדולה במכבי תל אביב אחרי התיקו 0:0 מול מ.ס. אשדוד אמש (שבת). "יש לנו לא מעט בעיות שצריך לפתור, והראשונה שבהן היא שחייבים לצרף עוד שני שחקני התקפה", אמרו אמש במועדון. בעקבות איבוד שתי הנקודות היקרות, יואצו המגעים עם פיזה כדי לסגור את רכישת יונתן כהן.

אמש הגיעה מכבי תל אביב לאשדוד עם חלוץ אחד בלבד, ערן זהבי, שאחרי הפנדל שהחמיץ סבל מערב חלש מאוד מבחינתו, ולא רק שלא היתה לצהובים האפשרות לצרף עוד חלוץ לידו בשל הרחקת ג'ורג'ה יובאנוביץ', גם לא הייתה אפשרות לוולאדן איביץ' להוריד את הכוכב שלו לספסל ולתת לשחקן אחר את ההזדמנות למצוא את הרשת.

אחרי שלושת המחזורים הראשונים שהתאפיינו מבחינת מכבי תל אביב בכיבוש שערים רבים בכל משחק, הגיע המשחק באצטדיון הי"א והוכיח כמה היה מוקדם להכתיר את העונה הזו כאחת שבה ייפתח פער שמעולם לא היה בין מכבי תל אביב או מכבי חיפה לבין יתר הקבוצות בליגת העל. מכבי תל אביב מצאה אמש יריבה מאורגנת, שיודעת מה היא רוצה מעצמה, ומיעטה לסכן את השער של אשדוד.

ערן זהבי, אופיר דוידזאדה שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. לירון מולדובן
מכבי תל אביב צריכה אותו חד. זהבי/לירון מולדובן
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
דרוש חלוץ נוסף. איביץ'/לירון מולדובן

"היו לנו כמה מצבים טובים, אבל אם לא מבקיעים - לא מנצחים", אמר איביץ' בסיום המשחק. "אני יודע שבערב כזה צריך גם לדעת לפחות לקחת נקודה ולא להפסיד והיינו יכולים גם לספוג בצד השני באיזו מתפרצת. אני לא יכול להיות מרוצה מהנקודה הזו, אבל בהתחשב באיך שדברים קורים בכדורגל, גם זה משהו. אנחנו צריכים ללמוד ממה שהיה כאן הערב ולהשתפר", אמר המאמן.

ארבעה מחזורים בתוך העונה, מכבי תל אביב כבר לא מושלמת. גם אם לוקחים בחשבון איבוד נקודות באשדוד בעונה ארוכה, עדיין מדובר בשלב מוקדם בו הקבוצה עוד הייתה בטוחה שתהיה במאה אחוזי הצלחה. "אסור לנו לאבד ככה נקודות. זה יהיה מרתון בינינו לבין מכבי חיפה ואי אפשר לאבד עוד נקודות. במתכון הזה מהר מאוד נאבד את המקום שלנו בקרב על האליפות", הודו במועדון.

בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד, ובשבוע לאחר מכן תתארח אצל מכבי חיפה לקרב חם בין שתי הטוענות לכתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully