וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיזה אישר: "יש מגעים על יונתן כהן, הוא לא ישחק כרגע"

הקאמבק מתקרב: רולנדו מראן הותיר את שחקן הכנף שלו מחוץ לסגל גם מול רג'ינה. מכבי תל אביב ממשיכה לנהל מגעים להחזרתו והפערים הקטנים. "כהן ופיזה מתקרבים עוד ועוד לפרידה אחרי שנה אחת בלבד", נכתב באיטליה

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

המגעים בין מכבי תל אביב ופיזה בנוגע להעברתו של יונתן כהן נמשכים. שחקן הכנף שוב נותר מחוץ לסגל של קבוצתו גם למשחק מול רג'ינה והיום (שבת) אישר מאמנו רולנדו מראן: "צריכים להיות כנים - יש מגעים, והוא לא ייכלל בסגל".

"יונתן כהן ופיזה מתקרבים עוד ועוד לפרידה, אחרי שנה אחת בלבד", נכתב בתקשורת האיטלקית. "אחרי שסבל מכאבים בצוואר השחקן שב להתאמן, אך הוא שוב לא ישחק. פיזה דרשה תחילה 2 מיליון יורו, בעוד הישראלים הציעו כ-1.5 מיליון יורו עבורו".

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
מתקרב? כהן/רויטרס

כזכור, במהלך השבוע פרסמנו כי הפערים בין מכבי תל אביב ופיזה קטנים מאוד. כל הצדדים רוצים בעסקה: הקבוצה האיטלקית שמחה למכור את יונתן כהן, השחקן רוצה לשוב לישראל ומכבי תל אביב חייבת אותו בסגל שלה. ובכל זאת גם מכבי תל אביב וגם פיזה עדיין מתעקשות על סכומים יחסית נמוכים של כמה מאות אלפי יורו בלבד ונראה שקרב כיפופי הידיים הזה, יוביל לבסוף לכך שהשחקן יחזור לישראל. הצהובים מכרו את השחקן תמורת 2.2 מיליון יורו בקיץ שעבר, והסכימו לדחות את התשלום השני, בסך 1.1 מיליון יורו, על מנת להשלים את העסקה.

כהן בן ה-26 רשם העונה שבע דקות בלבד בכל המסגרות. אשתקד שיחק 25 פעמים במדי פיזה בליגת המשנה באיטליה, כבש ארבעה שערים ובישל עוד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully