וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלולו מתעקש לא לבוא לישראל, כיפופי הידיים מול פיזה נמשכים

7.9.2022 / 13:50

שלושה שבועות לסגירת חלון ההעברות בישראל: שחקן ההתקפה מסושו העדיף להישאר בליגה השנייה בצרפת, ובמכבי תל אביב עדיין לא בטוחים את מי לצרף במקומו. השיחות להחזרת יונתן כהן מאיטליה מתקדמות מאוד, אבל המועדונים עדיין לא גישרו סופית על הפערים

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

שלושה שבועות נותרו לסגירת חלון ההעברות ומכבי תל אביב עדיין לא צירפה שני שחקני התקפה, להם ממתין ולאדן איביץ'. בשבת הקרובה יצטרך הסרבי להסתדר עם חלוץ בודד, ערן זהבי, אחרי שג'ורג'ה יובאנוביץ' הורחק ודור תורג'מן נמצא בטירונות.

בקבוצה נמצאים במגעים מתקדמים לצרף חלוץ זר ואת יונתן כהן. במכבי תל אביב עדיין לא סגורים על החלוץ הזר. יש לא מעט מועמדים, אבל דווקא מי שמכבי תל אביב רוצה, עושה קצת שרירים גם מאחר שמכבי תל אביב לא משתתפת במפעל אירופי. השחקן שמכבי תל אביב מאוד רצתה, אלדו קאלולו, מתעקש לא להגיע. מכבי תל אביב וסושו כבר סגרו את דמי ההעברה והשחקן היה עקרונית בעד לבוא, אבל אז הוא החליט שהוא מעדיף להישאר עוד עונה בליגה השנייה בצרפת, שם הוא עשה עונה נהדרת והיה משוכנע שהיא תייצר לו מקפצה לפחות לליגה הראשונה או שאולי לליגה טובה יותר. קאלולו היה אמור לקבל במכבי תל אביב חוזה גבוה יותר מזה שיש לו בסושו, אך כאמור בכל הקשור להיבט המקצועי הוא העדיף להישאר בליגה השנייה בצרפת.

אלדו קאלולו. Naomi Baker, GettyImages
ויתר על ישראל. קאלולו/GettyImages, Naomi Baker

מול פיזה נמשכות השיחות כאשר מדובר כבר באמת בפערים קטנים מאוד. כל הצדדים רוצים בעסקה. פיזה שמחה למכור את יונתן כהן, השחקן רוצה לשוב לישראל ומכבי תל אביב חייבת אותו בסגל שלה. ובכל זאת גם מכבי תל אביב וגם פיזה עדיין מתעקשות על סכומים יחסית נמוכים של כמה מאות אלפי יורו בלבד ונראה שקרב כיפופי הידיים הזה, יוביל לבסוף לכך שהשחקן יחזור לישראל.

בעניין אחר, גם השנה, כמדי שנה, משתפת מכבי תל אביב פעולה עם ארגון "אחים לסמל" כדי לגייס תרומות לטובת אריזות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה שיחול בהמשך החודש. השנה נקרא הפרוייקט עושים טוב בצהוב, בשיתוף אחים לסמל וקרן מכבי תל אביב, והוא מוקדש לזכרו של אוהד הקבוצה כליל קמחי ז"ל שנהרג בנסיבות טרגיות. עד כה נתרמו כבר למעלה מ-360 אלף שקל, סכום יוצא דופן שכאמור מגוייס כמעט כולו מאוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully