וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור לוי מונה למאמנה החדש של הפועל רמת גן

מאמן הנוער בן ה-32 הוקפץ לקבוצה הבוגרת במקום רוני אוואט שהתפטר. המנהל המקצועי גילי ורמוט: "גיליתי מאמן יסודי, חרוץ ומוכשר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

אחרי ההפסד להפועל אדומים אשדוד ביום חמישי והתפטרותו של רוני אוואט, הפועל רמת גן הודיעה הערב (שבת) על קידומו של דור לוי, שאימן את קבוצת הנוער וכעת מקבל את המושכות בקבוצה הבוגרת. תחת לוי בן ה-32, קבוצת הנוער סיימה במקום השביעי בליגת העל וספגה הכי מעט שערים, בעוד הבוגרת הוציאה כבר שמונה כדורים מהרשת בארבעה מחזורים (יותר מכל קבוצה אחרת) וצברה שלוש נקודות בלבד מתוך 12.

גילי ורמוט, שמונה לתפקיד המנהל המקצועי לפני כשבוע וחצי: "הערב קיבלתי החלטה למנות את דור לוי כמאמן קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורגל הפועל רמת גן גבעתיים. דור רשם אשתקד עונה נהדרת עם הנוער בליגת העל, ומשיחות שקיימתי איתו גיליתי מאמן יסודי, חרוץ ומוכשר. אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה מלא כדי לחזק את הקבוצה עד סוף חלון ההעברות ונעשה את השינויים וההתאמות הנכונות. מאחל הצלחה לדור!".

דור לוי מאמן הפועל רמת גן. הפועל רמת גן, אתר רשמי
קודם מהנוער. דור לוי/אתר רשמי, הפועל רמת גן

עינב חזנוולד, יו"ר המועדון: "שמח על מינויו של דור לוי כמאמן קבוצת הבוגרים של המועדון. גאווה גדולה לעלות מאמן מתוך המועדון לבוגרים. דור ראוי לקרדיט שקיבל, הבעלים, הנהלת המועדון והמנהל המקצועי בחנו את כל האפשרויות, החליטו לחשוב מחוץ לקופסא, ולהנחית לתפקיד מאמן מהבית שמכיר טוב את קבוצת הבוגרים. בהצלחה דור, מההנהלה והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully