וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה חלום ילדות". אלקראס ורוד מוכנים לגמר אליפות ארה"ב

הספרדי בן ה-19 מוביל 0:2 במפגשים, אבל יותר רענן ומנוסה. ביום ראשון (23:00) אחד מהם יזכה בגרנד סלאם ראשון בקריירה וגם יעפיל לפסגת הדירוג העולמי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

קרלוס אלקראס וקספר רוד עדיין רחוקים מאוד מהשלישייה הגדולה פדרר-נדאל-דג'וקוביץ', אבל כשהם יעלו מחר (ראשון, 23:00) למגרש המרכזי באליפות ארה"ב הפתוחה, הם ייאבקו לא רק על תואר גרנד סלאם ראשון שלהם, אלא גם על המקום הראשון בדירוג.

אם אלקראס ינצח, הוא יהפוך למדורג מספר 1 הצעיר בהיסטוריה וישבור את שיאו של לייאון יואיט. רוד רוצה להפוך לנורבגי הראשון אי פעם שעושה זאת, אבל עם כל הכבוד לדירוג - הפרס הגדול באמת הוא זכייה בגרנד סלאם האחרון של 2022.

שני הטניסאים העולים נפגשו פעמיים בעבר ובשתיהן אלקראס ניצח. הפעם הראשונה הייתה במארבייה ב-2021 והשנייה בגמר טורניר מיאמי, לפני כחמישה חודשים. הנורבגי בן ה-23 מקווה שניצחון הבכורה שלו על הספרדי בן ה-19 יהיה על הבמה הגדולה ביותר.

הטניסאים קספר רוד, קרלוס אלקראס. Michael Reaves, GettyImages
אף אחד לא יתפלא אם גם המשחק הזה יגיע לחמש מערכות. אלקראס ורוד במיאמי השנה/GettyImages, Michael Reaves

השאלה המרכזית אולי היא מה תהיה מידת הרעננות של הספרדי אחרי שלושה משחקים רצופים בהם ניצח בחמש מערכות. שאלה נוספת היא האם לרוד יהיה יתרון בזכות העובדה שהוא כבר הגיע לגמר גרנד סלאם, ברולאן גארוס השנה.

"רוד כבר שיחק בגמר גרנד סלאם ואילו אני אעשה זאת בפעם הראשונה", אמר אלקראס אחרי הניצחון על פרננס טיאפו בחצי הגמר. אצטרך לשמור על קור רוח ולא להיכנע להתרגשות. זה משחק על תואר גרנד סלאם וגם על המקום הראשון בדירוג - משהו שחלמתי עליו מילדות. אני קרוב לפסגת הדירוג, אבל בו זמנית גם רחוק ממנה מאוד".

אביו של קספר רוד, טניסאי העבר כריסטיאן רוד שבשיאו הגיע למקום ה-29 בעולם, אמר: "אני חושב שהיתרון של קספר הוא שהוא כבר היה במעמד דומה והפעם הוא יעיז יותר ותהיה לו יותר אמונה בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully