וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס שרד עוד מותחן, יפגוש את קספר רוד בגמר ארה"ב

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 7:45

הספרדי המוכשר ניצח 7:6 (6), 3:6, 1:6, 7:6 (5), 3:6 את טיאפו אחרי ארבע שעות ו-19 דקות. בגמר הגרנד סלאם הראשון שלו מחכה לו הנורבגי, שניצח 6:7 (5), 2:6, 7:5, 2:6 את חצ'אנוב. המנצח יעלה לפסגת הדירוג העולמי

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

אליפות ארה"ב נכנסת לשלבים הכי מכריעים שלה והלילה (בין שישי לשבת) קיבלנו את צמד חצאי הגמר, בסיומם נקבע כי קרלוס אלקראס יפגוש את קספר רוד בקרב על התואר.

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
עשה זאת. אלקראס/רויטרס

קרלוס אלקראס (ספרד, 4) - פרנסס טיאפו (ארה"ב, 26) 7:6 (6), 3:6, 1:6, 7:6 (5), 3:6

אחרי המותחן הגדול מול יאניק זינר, המדורג רביעי שוב נזקק לדרמה גדולה של חמש מערכות - בפעם השלישית ברציפות - ושוב צלח אותה, הפעם מול האיש שהדיח את רפאל נדאל. אלקראס ידע לחזור מפיגור מערכה, ולאחר שהפסיד גם את הסט הרביעי בשובר-שוויון נוסף, הראה המון אופי ועשה צעד נוסף אל עבר התואר, במה שיהיה גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה הצעירה שלו.

"אתה חייב לתת הכל בחצי גמר גרנד סלאם", אמר בתום 4 שעות ו-19 דקות של משחק. "אתה חייב להילחם עד הכדור האחרון, זה לא משנה אם היינו פה חמש או שש שעות. פרנסס גם נתן הכל. זה מדהים. פעם ראשונה בגמר גרנד סלאם, אפשר לראות את המקום הראשון, אבל זה עדיין רחוק. יש לי משחק מול שחקן מדהים שכבר היה בגמר גרנד סלאם, עבורי זו פעם ראשונה. אצטרך לתת הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הטניסאי הנורבגי קספר רוד. רויטרס
איזו שנה. רוד/רויטרס

קספר רוד (נורבגיה, 7) - קארן חצ'אנוב (רוסיה, 31) 6:7 (5), 2:6, 7:5, 2:6

השנה המדהימה של הנורבגי נמשכת: לאחר שהעפיל לגמר הרולאן גארוס, רשם כעת גמר נוסף והוא רחוק משחק אחד מתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, והעפלה בלתי צפויה למקום הראשון בדירוג העולמי. "זה היה עוד משחק גדול שלי", אמר בסיום. "שנינו היינו די בלחץ בהתחלה, במה שכנראה היה המשחק הכי גדול בקריירה שלנו. אני פשוט מאושר, חשבתי שרולאן גארוס יהיה גמר הגרנד סלאם היחיד שלי, והנה אני שוב כאן, אחרי כמה חודשים. קשה לתואר את זה במילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully