וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש באנגליה: "דחיית מחזור אחד - כאב ראש. דחיית שניים זה מסובך מאוד"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 9:58

הלוויית המלכה אליזבת צפויה להתקיים ב-19 בספטמבר, בליגה חוששים שאירועי הזיכרון יובילו לדחיות נוספות: "עדיף מחזור חלקי על מחזור דחוי"

בווידאו: המלך צ'ארלס השלישי נכנס לארמון בקינגהאם/צילום: רויטרס

כל אירועי הספורט בבריטניה בוטלו בסוף השבוע, לאור מותה של המלכה אליזבת. לפי "גרדיאן", חלק מקבוצות הפרמיירליג חוששות שמא גם משחקי המחזור הבא ייאלצו להידחות, בשל שלל המחוות המתוכננות, אירועי הזיכרון וקשיים לוגיסטיים.

"נציגי הקבוצות נפגשו ביום שישי בבוקר והצביעו על דחיית המחזור הקרוב, אבל חלק מהם תהו האם לא היה עדיף לכבד את זכרה של המלכה עם מחוות בפתיחת המשחקים", נכתב. "הכוונה היא לחדש את הליגה בסוף השבוע הבא, אבל כשההלוויה מתוכננת ליום שני הבא, חלק מהקבוצות חוששות שההיערכות המשטרתית תשפיע על קיומם של משחקי חוץ, בעיקר בלונדון. בליגה יודעים שדחיית מחזור אחד הוא כאב ראש, אבל שניים זה מסובך מאוד. לכן, יתבצע ניסיון לקיים את כל המשחקים האפשריים בסוף השבוע הבא, בתחושה שעדיף מחזור חלקי על מחזור דחוי נוסף".

הודעת פרידה מהמלכה אליזבת במשחקה של ווסטהאם. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
לא כולם משוכנעים שצריך היה להפסיק את הכדורגל. ווסטהאם נפרדת מהמלכה ביום חמישי/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

כתב "דיילי מייל" מרטין סמואל יצא נגד ההחלטה לדחות את משחקי סוף השבוע. בטורו, ציין כי משחקה של ווסטהאם מול סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית התקיים ביום חמישי בערב, שעות ספורות לאחר ההודעה שהעציבה מדינה שלמה: "ההודעה הגיעה ב-18:30, ב-20:00 הלכנו לכדורגל. זה לא היה חסר כבוד. אם המשחק היה מבוטל, זה לא היה מקטין את הכאב. אם האוהדים היו נשלחים הביתה, זה לא היה הופך את הפרידה מהמלכה למתאימה יותר. היתה דקת דומיה, מצב הרוח היה עצוב, ושום דבר לא נעצר. עם ביטול המשחקים, נמנע ממאות אלפי כדורגל לחלוק את הכבוד שלהם למלכה בדרך ראויה, ובזמן ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully