וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הלוויית המלכה אליזבת: גם המחזור הבא בפרמיירליג בספק

החשש למחסור בשוטרים בלונדון בעקבות הלוויה עשוי להביא גם להזזת המחזור השמיני, במסגרתו אמורה צ'לסי לארח את ליברפול

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על ארסנל/ספורט1

מותה של המלכה אליזבת השנייה עשוי להביא גם לדחייה של המחזור השמיני בליגה האנגלית, שמתוכנן להתקיים בסוף השבוע הבא, זאת לאחר שהיום (שישי) הוחלט על דחיית משחקי המחזור השביעי שהיו אמורים להיערך מחר וביום ראשון.

על החשש לדחייה של מחזור פרמיירליג נוסף דווח ב"טלגרף", שם הכתב בן ראמסבי הסביר כי לקראת הלווייתה של המלכה ביום שני ה-19 בחודש, משטרת לונדון צפויה להקצות כוח אדם גדול שיתפרס ברחבי הבירה האנגלית כבר ביום שלפני כן, לכן קיים הספק אם יישארו מספיק שוטרים כדי לאבטח את משחקי הכדורגל בעיר.

מוחמד סלאח, ליברפול. Ivan Romano, GettyImages
המשחק נגד צ'לסי יידחה? מוחמד סלאח/GettyImages, Ivan Romano

המשחק המשמעותי ביותר שאמור להיערך בלונדון ביום ראשון ה-18 בספטמבר הוא זה שבו צ'לסי תארח את ליברפול לקרב ענקיות, כך שייתכן כי הופעת הבכורה של גרהאם פוטר כמאמנם החדש של הבלוז תיאלץ לחכות שבוע נוסף. עוד מפגש מסקרן שאמור להיערך בלונדון במחזור הבא הוא בין טוטנהאם ללסטר.

אם המחזור השמיני אכן יזוז למועד מאוחר יותר, המשמעות היא שהפרמיירליג תשוב לפעילות רק אחרי פגרת הנבחרות של סוף החודש, והמשחק הבא שיתקיים במסגרת המפעל הוא הדרבי הלונדוני בין ארסנל לטוטנהאם.

מעבר לכך, הדבר עלול להביא לשיבוש רציני בלוח המשחקים, שגם כך צפוף בעונה הנוכחית בשל העובדה שהמונדיאל בקטאר מתקיים במהלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully