וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס שחזר את ההישג של סמפראס והתרגש: "זה מדהים"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 9:06

הספרדי הפך לבן ה-19 הראשון מאז 1990 שמגיע לגמר ארה"ב: "במשחקים כאלה צריך לתת הכל". גם קספר רוד מתקשה להאמין שהוא בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

32 שנים חלפו מאז ששחקן מתחת לגיל העפיל לגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. אז היה זה פיט סמפראס, שעשה זאת בגיל 19 וחודש, ואף הוכתר כאלוף. ביום ראשון הקרוב יגיע למעמד הנכסף קרלוס אלקראס, בן 19 וארבעה חודשים, שעשוי לעשות היסטוריה. המדורג רביעי ניצח בפעם השלישית ברציפות משחק בחמש מערכות - אחרי מארין צ'יליץ' יאניק זינר, הפעם התגבר על פרנסס טיאפו 7:6 (6), 3:6, 1:6, 7:6 (5), 3:6, ויריבו על תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה יהיה קספר רוד. המנצח יכבוש את פסגת הדירוג העולמי.

הספרדי המוכשר הפך לטניסאי הרביעי בלבד בעידן הפתוח שמגיע לגמר כבר בהופעתו השנייה בטורניר, והראשון שעושה זאת מאז 1986. אף אחד מהשלושה שקדמו לו (טום אוקר, יאן קודש, מילוסלב מצ'יר), אגב, לא זכו בתואר, אך הוא נראה כפייבוריט ברור.

"זה מדהים", אמר לאחר שקרס על המשטח מרוב אושר, אחרי ניצחונו ה-48 השנה. "שלושה משחקים רצופים של שלוש מערכו, כולם מאוד ארוכים, מאוד מתישים, אני מקדיש את הניצחון הזה למשפחה שלי ולקהל - נתתם לי אנרגיות. במשחקים כאלה צריך לתת כל מה שיש לך, להילחם עד הנקודה האחרונה, זה לא משנה אם אתה נלחם חמש או שש שעות".

טיאפו, שהדיח את רפאל נדאל ושוב סיפק פייט גדול, התנצל בפני הקהל המקומי שהרעיף עליו אהבה: "אני מרגיש כאילו אכזבתי אתכם. זה כואב מאוד, אבל אני מתכוון לחזור לכאן ולזכות בטורניר הזה ביום מן הימים. כמובן שהייתי שמח לנצח, אבל אני חושב שהטניס ניצח הלילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עבור אלקראס יהיה זה גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. עבור יריבו, קספר רוד, יהיה זה גמר שני, לאחר שהגיע עד גמר רולאן גארוס מוקדם יותר השנה. הנורבגי ניצח את קארן חצ'אנוב 6:7 (5), 2:6, 7:5, 2:6 וגם הוא יוכל לעלות למקום הראשון בעולם - כל שנותר לו, הוא לעשות מה שמעט מאוד אנשים בסבב מסוגלים לעשות, וזה להכניע את ילד הפלא הספרדי.

אף טניסאי או טניסאית מנורבגיה לא הגיעו עד פסגת הדירוג העולמי, אך רוד נראה בשל. "אחרי רולאן גארוס הייתי מאושר, אבל גם מספיק צנוע כדי לחשוב שאולי זה היה הגמר היחיד שלי. אני מקווה שאהיה מוכן ליום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully