וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצות מרונאלדו, החזרה למגרשים והחלום: שון וייסמן בריאיון

אחרי שעלה מהספסל והבקיע שער ניצחון, חלוץ ויאדוליד התראיין ל"אס": "מאמין שקיבלתי מתנה מאלוהים. כמה אבקיע העונה? לא אתחייב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

שון וייסמן חזר בשבוע שעבר לסגל ויאדוליד, עלה מהספסל לדקות ראשונות העונה ובבכורה המחודשת שלו ב"לה ליגה" הבקיע את השער היחיד במפגש וסידר לקבוצתו את ניצחונה הראשון בעונת 2022/23.

ויאדוליד תשחק כבר הערב מול ג'ירונה (שישי, 22:00) ולא מן הנמנע שהחלוץ יחזור להרכב. לקראת המשחק הוא התראיין לעיתון "אס" וסיפר על החזרה לליגה הבכירה וההרגשה להבקיע בבכורה המחודשת: "צפיתי במשחק בשידור חוזר לפחות פעמיים בבית. אני תמיד צופה במשחקים וכדי להסתכל על השערים שאני כובש וגם על הטעויות שאני עושה. היה לי קשה לישון אחרי זה, אבל אשתי תמיד לצדי ועוזרת לי להירגע. אתה לא יכול לשחק כדורגל אם אתה לא חושב על המשחק, אבל אני כבר בן 26 ויודע לשים גבול בין הכדורגל לבין המשפחה והחיים האישיים".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
לא מוכן להתחייב. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

עוד אמר וייסמן על שערו הראשון העונה: "מאז שאני בן 6 אני משחק חלוץ ותמיד הבקעתי המון שערים. אני מאוד אוהב להבקיע ומקווה שאוכל כל החיים להתעסק בכדורגל. אני מאמין שקיבלתי מתנה מאלוהים, אבל אני גם עובד קשה מאוד ותמיד שמח כשאני כובש שערים. עם כמה שערים אסיים את העונה? אני לא רוצה להתחייב על מספר, מקווה שכמה שיותר - אני רוצה להבקיע בכל משחק".

על יחסיו עם רונאלדו, בעלי ויאדוליד: "מילדות חלמתי לשחק בספרד, גרמניה או אנגליה ולהבקיע שערים. זה החלום של כל הילדים, אבל אני מאושר להיות כאן בוויאדוליד ובליגה הספרדית. אני מאוד מעריך את כריסטיאנו רונאלדו, אבל בשבילי הכי גדול זה רונאלדו - הוא החלוץ הכי טוב בהיסטוריה. כמובן שאנחנו מדברים ושהוא נותן לי עצות. הוא מגיע למשחקים, לאימונים. הוא אומר לי מה דעתו וכמובן שאני לוקח אותה בחשבון, כי הוא החלוץ הכי טוב בהיסטוריה. אני לא יכול לבקש יותר מזה".

וייסמן גם נשאל על נבחרת ישראל: "הדת חשובה לי מאוד, הכל בשבילי. המשפחה קודמת לכל ואז אלוהים. אני אוהב את המדינה וישראל חשובה לי יותר מכל. אנחנו בימים לא פשוטים ויש המון בעיות, אבל הלוואי שהלחימה תסתיים יום אחד ונוכל להתקדם כולנו. בישראל יש טירוף סביב הנבחרת, כי אם ננצח את אלבניה נסיים ראשונים בבית שלנו בליגת האומות ונשחק בפלייאוף. החלום הגדול שלי זה לשחק עם נבחרת ישראל בטורניר גדול, ביורו או במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully