וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל נגיעה הופכת לגול": ויאדוליד מתמוגגת משון וייסמן ה"קטלני"

הישראלי שב מפציעה עם שער ניצחון בתוספת הזמן מול אלמריה, חברו לקבוצה הילל ובתקשורת הספרדית החמיאו: "וייסמן חזר, הניצחונות חזרו. הוא קטלני ברחבה, ויאדוליד זקוקה לתשוקה שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

שון וייסמן לא יכול היה לחשוב על דרך טובה יותר לחזור מהפציעה שהשביתה אותו מאז סוף חודש יולי. החלוץ הישראלי נכלל לראשונה העונה בסגל של ויאדוליד, נכנס כמחליף בדקה ה-66 ובתוך תוספת הזמן קבע 0:1 דרמטי שהעניק לקבוצתו ניצחון בכורה, במחזור הרביעי בלה ליגה.

קיקה פרס, חברו של וייסמן לקבוצה ומי שהיה חתום על הבישול של שער הניצחון, התמוגג מהישראלי ואמר: "כל מה שהוא נוגע בו הופך לגול. אני מכיר את שון מצוין, יש בינינו חיבור נהדר, הוא תמיד עושה תנועה לעומק ומבקש ממני כדורים. ברגע שראיתי אותו מתחיל את התנועה, מסרתי לו. למזלי יש לו יכולות יוצאות דופן מול השער, הוא קטלני".

"שון וייסמן חזר, הניצחונות חזרו לאצטדיון סורייה", נכתב ב"אס" הספרדי. אדריאן בלאנקו מ"מארקה" פרגן: "וייסמן קטלני ברחבה. הוא צריך מעט מאוד כדי לכבוש. עכשיו זו האחריות של הקבוצה ושל המאמן פאקטה לדעת איך לנצל את וייסמן כדי שיהיה משאב מכריע שיסייע לשרוד בליגה".

ב"אל נורטה דה קסטייה" החמיאו: "ויאדוליד זקוקה לתשוקה של הסקורר שלה ולפלפל של גונסאלו פלאטה. החדשות הכי טובות מהמשחק זה החזרה של שניהם. ויאדוליד לא יכולה לחיות בלי וייסמן. כל קבוצה שרוצה לשרוד חולמת על חלוץ חם כמוהו. לוויאדוליד יש אותו, אבל עליה לטפל בו כאילו הוא עשוי מחרסינה. פאצ'טה צדק כשלא פתח איתו, כי כשהוא נכנס הוא עשה את מה שהוא עושה הכי טוב. הוא פתח את הדלת לחגיגה הראשונה העונה". ב"אלדסמארקה" ציינו ש"וייסמן שימח את רונאלדו", והעניקו לו ציון 7 על ההופעה. "הוא חייב להיות הכובש המוביל של ויאדוליד העונה, אחרת היא לא תשרוד בליגה", כתבו.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
"הקבוצה צריכה לדעת לנצל אותו". שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

באלמריה באו בטענות לצוות השיפוט שבדק נגיעת יד של חואן נרבאס במהלך שהוביל לשער, ובכל זאת לא פסל אותו. המאמן רובי אמר: "הוא השתלט על הכדור בעזרת היד, ראינו את זה בבירור ונשארנו לפקפק. אם השופט לא שורק, צריך להמשיך לשחק. וייסמן כבש שער טוב. אני לא מחפש תירוצים, הפסדנו ברגע האחרון ואנחנו מתוסכלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקי המחזור החמישי בספרד:

ג'ירונה - ויאדוליד
ראיו וייקאנו - ולנסיה
אספניול - סביליה
קאדיס - ברצלונה
אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו
ריאל מדריד - מאיורקה
אלצ'ה - אתלטיק בילבאו
חטאפה - ריאל סוסיאדד
בטיס - ויאריאל
אלמריה - אוסאסונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully