וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו שתי נקודות": אוסטריה וינה מאוכזבת מהתיקו נגד באר שבע

האוסטרים אמנם שמרו על רשת נקייה לראשונה העונה במשחק שהוא לא במסגרת הגביע המקומי, אך ציפו ליותר: "יש טעם מר כי היינו צריכים לנצח"

תקציר: אוסטריה וינה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

אוסטריה וינה מאוכזבת מכך שלא הצליחה לנצח את הפועל באר שבע. אמש (חמישי) נפגשו השתיים במחזור פתיחת העונה בקונפרנס ליג ונפרדו בתיקו ללא שערים לעיני 9,400 צופים, ובעוד בבירת הנגב הרגשות מעורבים, האוסטרים מאוכזבים מכך שאיבדו שתי נקודות.

"הרגשה מוזרה", הודה בסיום מאמן אוסטריה וינה מנפרד שמיד שקבוצתו שמרה על שער נקי בסך הכל הכל בפעם השלישית העונה, וגם כשהצליחה היו אלה מפגשים בגביע האוסטרי ולא בליגה או באירופה, "עד שכבר לא ספגנו, גם לא כבשנו", אמר.

איתן טיבי, בלם הפועל באר שבע. רויטרס
האוסטרים יצאו עם טעם מר מהמפגש/רויטרס

שמיד ושחקניו יתארחו בשבוע הבא בפולין, בעוד ויאריאל שניצחה אתמול 3:4 דרמטי את לך פוזנן תתארח באצטדיון טרנר. "כל הזמן אמרתי שמדובר בבית קשה מאוד, אבל הוכחנו נגד הפועל באר שבע שאנחנו יכולים להתמודד ולהעפיל שלב. כשהשחקנים שלי יצברו ביטחון ויתרגלו למשחקים באירופה, נוכל להתחרות על המקום השני בבית. אני משוכנע בכך".

המפגש הבא בין אוסטריה וינה להפועל באר שבע יהיה רק במחזור הסיום, כך שזה עשוי להיות משחק שיכריע מי מביניהן תעלה. דומיניק פיץ הוסיף לדברי מאמנו: "זה לא שאנחנו לא מרוצים, אבל יש טעם מר כי היינו יכולים להשיג יותר מזה ולנצח. אנחנו צריכים להאשים את עצמנו בכך שלא ניצלנו את המצבים ולא כבשנו, נצטרך ללמוד מזה אם אנחנו רוצים לנצח משחקים".

ריינהולד רנפטל היה הנחרץ ביותר מבין אנשי אוסטריה וינה והוא הצהיר כי מבחינתו "איבדנו שתי נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully