וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ הגדול השפיע: הפועל באר שבע חזרה מווינה ברגשות מעורבים

9.9.2022 / 7:18

ברדה ושחקניו שבו ארצה ממשחק הקונפרנס ליג ובמועדון ענו לטענות האוהדים: "שוכחים ששיחקנו בחוץ מול קבוצת צמרת באוסטריה". סלמאני שלא שותף זוכה לגיבוי, הקבוצה כבר מכינה את עצמה למפגשים בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב ומול ויאריאל

תקציר: אוסטריה וינה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע שבה הבוקר (שישי) לישראל מאוסטריה ברגשות מעורבים. מצד אחד, משחק ראשון בקונפרנס ליג עם תיקו חוץ מכובד מול אוסטריה וינה, מצד שני בהרגשה שאפשר היה לקחת את מלוא שלוש הנקודות עם יותר תעוזה וחדות מול השער. מצד אחר, הקבוצה הגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה ביתיים וידעה לעצור את הסחף. ואם לא די בכך, יש להפועל באר שבע מחרתיים משחק חוץ קשה מול הפועל תל אביב בבלומפילד, כך שהלחץ לחזור לנצח עדיין קיים.

בשורה התחתונה, הפועל באר שבע פתחה את המפעל עם נקודת חוץ יקרה וקרוב לוודאי שאם היו מציעים לאליניב ברדה ערב המשחק תיקו חוץ באוסטריה, הוא היה קונה, בעיקר בשל האווירה היותר לחוצה שהיתה בקבוצה אחרי שני ההפסדים בארץ.

הפועל באר שבע, תמונה קבוצתית. רויטרס
רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו/רויטרס

אף שאליניב ברדה ביקש לנתק את הליגה כאן בארץ מהקונפרנס ליג ולהתייחס למשחק אמש מול אוסטריה וינה כתחילת דרך במפעל אחר, אי אפשר היה להתנתק ממה שעברה הקבוצה בשבוע שקדם למשחק באירופה. צמד ההפסדים הביתיים למ.ס. אשדוד ולמכבי חיפה ישבו על הראש של השחקנים אמש וניכר היה שיש עליהם לחץ גדול.

בקבוצה היו מרוצים מעבודת ההגנה של כולם ובעיקר מהסגירות הטובות של מיגל ויטור ואור דדיה בחלק האחורי. בכל הקשור לחלק הקדמי הייתה חסרה איכות, גם כי ברדה החליט להשאיר את רמזי ספורי על הספסל בעקבות ההרחקה המיותרת שלו במשחק מול מכבי חיפה, וגם כי דור מיכה נשלח לעמדת המגן השמאלי שעובד על כל הקו במערך של שלושה בלמים.

בלי ספורי ומיכה באזורים המסוכנים, היה קשה לשאפי סוליימאנוב לייצר לבד מהלכי כדורגל ולהפעיל את תומר חמד ורותם חטואל. בהמשך המשחק כבר נכנס ספורי וברדה שלח גם את יוג'ין אנסה ושגיב יחזקאל. אסטריט סלמאני לעומת זאת לא רואה עדיין דקות מתחילת המשחק, אבל במועדון לא מרימים ידיים לגביו ואומרים: "צריך סבלנות עם סלמאני. הוא גם משחק על אותה משבצת של תומר חמד ותומר כרגע הוא החלוץ המוביל. סלמאני עוד ייתן הרבה גולים לטובת הפועל באר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רותם חטואל הפועל באר שבע. רויטרס
"הייתה חסרה איכות". חטואל מתוסכל/רויטרס

על הביקורות שנשמעו אמש ברשתות החברתיות בקרב אוהדי הקבוצה, אמרו במועדון: "אנשים כנראה שוכחים ששיחקנו באירופה במשחק חוץ באוסטריה מול קבוצה שבעונה שעברה סיימה בצמרת הליגה האוסטרית. אנשים צריכים להיכנס לפרופורציות".

כעת הפנים לשבוע הבא, שיכול להיות שבוע גדול מבחינת הפועל באר שבע, אבל גם עלול להסתיים רע מאוד. משחק חוץ מול הפועל תל אביב בבלומפילד הוא תמיד משוכה גבוהה במיוחד כשהפועל באר שבע צריכה לשחק כבר מחרתיים ואין לה יותר מדי זמן להתאושש מהנסיעה לאוסטריה.

לאחר מכן, כבר ביום חמישי תגיע ויאריאל למשחק בטרנר בו יכולים השחקנים של אליניב ברדה להרוויח הרבה קרדיט ולזכות במוניטין, אבל מדובר ביריבה מאוד קשה ואיכותית, גם אם היא לא שולחת את ההרכב הראשון שלה למפעל הזה. "אנחנו צריכים להיות חזקים פיזית ומנטלית ולדעת להתמודד עם שני המפעלים האלה במקביל, כי אסור לנו לאבד עוד הרבה נקודות בליגת העל אחרי שיצרנו לעצמנו כבר פיגור של שש נקודות אחרי מכבי תל אביב ומכבי חיפה בתום שלושה מחזורים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully