וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה הוטרדו מינית? במשטרת ליסבון אפילו לא שמעו על זה

אחרי העדויות הקשות מצד הקהל הירוק על התנהגות המאבטחים במשחק נגד בנפיקה, במשטרה המקומית טוענים: לא התקבלה אצלנו אף תלונה

שחקן מכבי חיפה סוף פודגוראנו מדדה בסיום המשחק מול בנפיקה/צילום: שלמה וייס

העדויות הקשות של אוהדי מכבי חיפה על הטרדות מיניות שעברו כביכול בבידוק באצטדיון האור בליסבון, הגיעו גם לפורטוגל. התקשורת המקומית פרסמה חלק מהעדויות ביממה האחרונה, אבל במשטרת ליסבון טוענים: לא שמענו על זה. מקור בכיר במשטרת ליסבון אמר לאתר המקומי "רקורד" שלא אף התקבלה אפילו תלונה אחת של אוהדים במשטרה.

מכבי חיפה מצידה אוספת את העדויות ומתכוונת לפנום לגורמים רשמיים בנידון. לטענת המועדון ,"עוד בשלב הבידוק טרם כניסת האוהדים/ות לאצטדיון קיבלנו את העדויות ומיד פנינו למשקיף מטעם אופ"א ולנציג המשטרה הישראלי שסייעו לנו. אנו מצטערים על החוויה הלא פשוטה שעברו אוהדינו ונפנה כאמור לגורמים הרלוונטיים באופ"א".

אוהדי מכבי חיפה בליסבון. שלמה וייס, ליסבון, מערכת וואלה
עדויות קשות, תגובות אדישות. אוהדי מכבי חיפה בפורטוגל/מערכת וואלה, שלמה וייס, ליסבון

כזכור, אמש פורסמו העדויות הקשות. אוהדים רבים של חיפה טענו שהמאבטחים נגעו בהם באיברים מוצנעים כחלק מהבידוק לפני הכניסה לאצטדיון.

"אני 23 שנה אוהדת כדורגל, הייתי בכל העולם עם מכבי חיפה. אני בת 35 ובחיים שלי לא עברתי ולא ראיתי מה שעברנו וראינו בליסבון", סיפרה האוהדת רעות פולנסקי. "הכניסו אותנו אחד אחרי השני בהפרשים גדולים וכל אחד מאיתנו עבר הטרדה מינית - נשים, ילדים, מבוגרים, נכים. המאבטחים היו עם כפפות, אני הופניתי למאבטחת שהתחילה בבידוק רגיל, נגעה ברגליים ומשם התחילה לעלות למעלה בגוף. אז היא הגיעה לכיוון החזה שלי, הכניסה את היד מתחת לחולצה והרימה לי את החזייה. צעקתי עליה שלא תיגע בי ככה, אז היא התעצבנה, קראה למאבטחת אחרת ואמרה לה שאני עושה בעיות. המאבטחת השנייה אמרה לי שאם אתנגד לבידוק, לא אוכל להיכנס לאצטדיון, ואני אמרתי לה שאני לא מתנגדת לבידוק, אלא שזו הטרדה מינית לשלוח ידיים מתחת לחזייה".

פולנסקי המשיכה: "המאבטחת השנייה אמרה שהיא מבקשת רשות לעשות עליי בידוק מחדש, והשבתי שכל עוד הבידוק הוגן אין בעיה. שוב היא התחילה לגעת בי מלמטה, התחילה לעלות ואז משכה לי את הג'ינס, דחפה לי את כל היד לכיוון הישבן והכניסה לי אצבע פנימה. צרחתי עליה ודחפתי אותה. רצה אלי שוטרת, תפסה לי את היד לקחה אותי הצידה - זה הרגע שכבר עמדו לי דמעות בגרון. הסברתי לה מה שתי המאבטחות עשו לי והיא טענה שאלה הוראות מאופ"א, ושאם אני עוד פעם אחת אתנגד לבידוק ישאירו אותי מחוץ לאצטדיון ויטפלו בי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully