וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער של דיא סבע במדי סיבאספור, 3:4 לוויאריאל בדקה ה-89

הישראלי השווה ל-1:1 עבור סיבאספור מול סלביה פראג שהחמיצה פנדל בתוספת הזמן, היריבה הבאה של הפועל באר שבע ניצחה בקושי את לך פוזנן. ניצחון לרפאלוב, תיקו לנאתכו

השער של דיא סבע מול סלביה פראג/ספורט1

מחזור הפתיחה של שלב הבתים בקונפרנס ליג החל הערב (חמישי) עם לא מעט דרמות, כולל 3:4 של ויאריאל על לך פוזנן בדקה ה-89 ו-3:3 שחילצה סלובצקו מול פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו. דיא סבע פתח לראשונה במדי סיבאספור וגם כבש מול סלביה פראג, ניצחון לליאור רפאלוב עם אנדרלכט.

דודו פיורנטינה מאוכזב. רויטרס
תוצאה מביכה לפיורנטינה. דודו מאוכזב/רויטרס

בית א'

פיורנטינה - ריגאס 1:1

הקבוצה האיטלקית היחידה העונה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג החלה את דרכה בבית א' עם תיקו מביך מול הדאבליסטית של לטביה. אנטונין באראק הצ'כי פרץ את הסכר בדקה ה-56 ונראה היה כי פיורנטינה רק תגדיל את יתרונה, אבל אנדריי איליץ' הדהים עם השוויון בדקה ה-74.

הארטס - איסטנבול בשאקשהיר 4:0
לבשאקשהיר: חסן קלדירים (26), יוסוף אנדיאשימי (67), סטיבן קינגסלי (עצמי, 75), ברקאי אוזג'אן (82)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יארי ורסחארן, ליאור רפאלוב שחקני אנדרלכט. רויטרס
אנדרלכט עשתה את המינימום ההכרחי. ליאור רפאלוב, משמאל/רויטרס

בית ב'

אנדרלכט - סילקבורג 0:1

קבוצתו של ליאור רפאלוב חזרה לשלב בתים אירופי לראשונה מאז עונת 19\2018 ופתחה ברגל ימין על חשבון היריבה מדנמרק, לה זהו קמפיין אירופי ראשון אחרי 21 שנה. הקשר הישראלי הוותיק פתח בהתקפה לצד פאביו סילבה והוחלף בדקה ה-63, כשסילבה הכריע בפנדל בדקה ה-80.

ווסטהאם - סטיאווה בוקרשט 1:3

הפטישים פתחו רע מאוד את העונה בפרמיירליג וגם באירופה לא מלקקים דבש. ב-1999 הגיעה סטיאווה לאפטון פארק וחילצה 0:0 במסגרת גביע אופ"א, אחרי שניצחה את הפטישים ברומניה, והפעם הובילה בלונדון משער של אדריאן קורדאה בדקה ה-34, אך ג'רוד בואן המחליף הגיב עם פנדל מדויק בדקה ה-68 והמגן האיטלקי אמרסון השלים מהפך שבע דקות לאחר מכן עם שערו הראשון במדי ווסטהאם. מיקייל אנטוניו, שעלה גם הוא מהספסל, חתם בדקה ה-90.

פרנסיס קוקלן שחקן ויאריאל חוגג שער, מאחוריו חורחה קואנקה. רויטרס
הכריע דקה לסיום. פרנסיס קוקלן/רויטרס

בית ג'

ויאריאל - לך פוזנן 3:4

אונאי אמרי העלה את ההרכב השני שלו למשחק הפתיחה של בית ג', וההגנה שלא ספגה עדיין בלה ליגה הוציאה לא פחות משלושה כדורים מהרשת, אבל ויאריאל בכל זאת ניצחה. מיקאל אישק השבדי ניצל איבוד שלומיאלי של אדריאן דה לה פואנטה ובישל למיכאל סקוראש כבר בדקה השנייה, אבל ויאריאל הפכה עם שלישייה בשמונה דקות, כשסמואל צ'וקווזה (32 בבעיטת יעף נהדרת) ואלכס באנה (36 ו-40) חתומים על השערים. למרות זאת, אלופת פולין לא ויתרה ואישק צימק בפנדל (46) לפני שסקוראש החזיר לו בישול (61) וזה 3:3, אבל פרנסיס קוקלן הכריע בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-89. בשבוע הבא תגיע ויאריאל לטרנר כדי לפגוש את הפועל באר שבע, שסיימה ב-0:0 בווינה.

צפו בתקציר ניצחונה של ויאריאל

תקציר: ויאריאל - לך פוזנן 3:4/ספורט1
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד גולש לרגלי דניאל הולצר שחקן סלובצקו. רויטרס
פרטיזן כבר הפכה, אבל זה לא הספיק. ביברס נאתכו גולש/רויטרס

בית ד'

סלובצקו - פרטיזן בלגרד 3:3

ביברס נאתכו שיחק 73 דקות בהרכב של סגנית אלופת סרביה וגם ראה כרטיס צהוב (45) במשחק ההפכפך. פרטיזן התחילה בצורה קטסטרופלית, כשספגה צמד מיאן קלאביסקה (5 ו-19) ואיבדה את כריסטיאן בליץ' בגלל אדום ישיר כבר בדקה ה-22. אלא שפתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של האורחת: פוסני דיאבטה ענה עם צמד מהיר משלו (47 ו-53) ואז מלך השערים ריקרדו גומש השלים מהפך (63), אבל הצ'כים הצילו נקודה הודות לשוויון של ליבור קוזאק הוותיק בדקה ה-83.

ניס - קלן 1:1

יותר מ-10 אלף אוהדי קלן הגיעו לניס ו-8,000 מהם גם נכנסו לאליאנץ ריביירה, שם היו עימותים בינם לבין אוהדי הקבוצה המארחת ומשני היציעים גם זרקו חזיזים ואבוקות. יונאס הקטור, הקפטן של קלן, פנה בתחינה לאוהדים: "עבדנו קשה בעונה שעברה ובפלייאוף, אנחנו רוצים לשחק כאן לעיניכם, בבקשה תהיו רגועים". המשחק יצא לדרך באיחור של שעה והאורחת חגגה ראשונה בזכות דחיקה מקרוב בדקה ה-19 של שטפן טיגס, אבל אנדי דלור השווה בפנדל בדקה ה-62 אחרי שלוש החמצות גדולות שלו.

עימותים ביציעים: אוהדי קלן מול אוהדי ניס. רויטרס
עימותים בין אוהדי קלן לניס/רויטרס
עימותים ביציעים: אוהדי קלן מול אוהדי ניס. רויטרס
מכות ביציע/רויטרס

בית ה'

ואדוץ - אפולון לימסול 0:0

עידו שחר (64 דקות) פתח משחק רביעי ברציפות בהרכב של אלופת קפריסין, שלא הצליחה להכניע את נציגת ליכטנשטיין שעשתה היסטוריה בשלב בתים אירופי וחגגה נקודה יקרה. ואדוץ עדיין ללא ניצחון העונה בליגה השנייה בשוויץ והסגל שלה לא נבנה לעונה אירופית ארוכה, אבל היא הדיחה במוקדמות את קוניאספור וראפיד וינה, והחזיקה מעמד גם מול אפולון.

דניפרו - אלקמאר 1:0
לאלקמאר: דני דה ויטו (64)

עידו שחר, שחקן אפולון לימסול. אפולון לימסול, אתר רשמי
שמר על מקומו בהרכב. עידו שחר/אתר רשמי, אפולון לימסול

בית ו'

מולדה - גנט 0:0

שמרוק רוברס - יורגודן 0:0

דיא סבע שחקן סיבאספור חוגג שער. סיבאספור, אתר רשמי
שער שני במדי סיבאספור. דיא סבע חוגג/אתר רשמי, סיבאספור

בית ז'

סיבאספור - סלביה פראג 1:1

מחזיקת הגביע הטורקי קיבלה שער שני מרגלי דיא סבע, שכבש בבכורה בליגה, נכנס כמחליף במשחק השני וכעת פתח לראשונה והשווה בדקה ה-27 אחרי הכנה של מקס גראדל. סגנית אלופת צ'כיה הובילה משער של פיטר אולאינקה בדקה הרביעית וקיבלה הזדמנות נפלאה לנצח עם פנדל בתוספת הזמן והרחקה של קאדר קייטה, אבל הבעיטה של לוקאש פרובוד נעצרה על ידי השוער עלי ששאל ווראל בדקה ה-93. סיבאספור עדיין לא ניצחה העונה בשום מסגרת.

בלקני - קלוז' 1:1
לבלקני: ארמנד תאצ'י (65). לקלוז': יורי מטיאס (90+1)

דיא סבע, חלוץ סיבאספור. באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר, אתר רשמי
בכורה באירופה? דיא סבע/אתר רשמי, באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר

בית ח'

פ.צ. באזל - פיוניק ירבאן 1:3
לבאזל: דריאן מאלס (23 בפנדל), ואוטר בורגר (54 ו-76). לפיוניק: ארטק דשיאן (27)

סלובן ברטיסלבה - ז'לגיריס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully