וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע הפציץ לחיבורים בהופעת הבכורה במדי סיבאספור

הישראלי נכנס בדקה ה-74 ואחרי 12 דקות הבקיע שער נפלא לרשת בשיקטאש, שניצחה 1:3. ניצחון לדני גרופר, תיקו לעומרי אלטמן

תקציר: בשיקטאש גברה 1:3 על סיבאספור, דיא סבע נכנס כמחליף והפציץ לחיבורים בהופעת הבכורה/ספורט1

דיא סבע הראה כבר במשחקו הראשון בטורקיה מה יש לו ברגליים, כשהבקיע שער נפלא הערב (שני) לרשת בשיקטאש. המוחתם הטרי של סיבאספור נכנס להופעת הבכורה בדקה ה-74 ואחרי 12 דקות ירה מחוץ לרחבה אל החיבורים וצימק ל-3:1. דלה עלי ערך בכורה במדי המארחת, שעלתה למקום הראשון בזכות צמד של ג'קסון מולקה הקונגולזי ושער של ואוט וחהורסט ההולנדי.

לסבע בן ה-29 היה זה משחק ראשון כליגיונר באירופה, אחרי שהבקיע 17 שערים במדי גוואנגז'ו R&F הסינית ועוד 20 שערים באל נאסר מאיחוד האמירויות, ממנה עבר בשבוע שעבר לסיבאספור כשחקן חופשי.

* אחרי שהיה שותף להעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, דני גרופר פתח בהרכבה של לודוגורץ ושיחק מחצית אחת כמגן שמאלי בניצחון החוץ 2:3 על צ'רנו מורה ורנה. לודוגורץ עקפה את יריבתה ועלתה למקום השני כשבמאזנה 16 נקודות (חמישה ניצחונות ותיקו) ומשחק פחות מהמוליכה צסק"א סופיה 1948.

* עומרי אלטמן, שעלה גם הוא עם א.א.ק לרנקה לבתי הליגה האירופית, נכנס כמחליף ושיחק 26 דקות ב-0:0 הביתי מול דוקסה במחזור הראשון בקפריסין.

דני גרופר שחקן לודוגורץ. לודוגורץ, אתר רשמי
שמר על מקומו בהרכב. דני גרופר/אתר רשמי, לודוגורץ

* אלעד שחף שיחק 62 דקות בהרכב של בוטושאן, שספגה בדקה ה-93 והפסידה 1:0 בחוץ בליגה הרומנית לאוניברסיטטאה קראיובה, הקבוצה שהודחה בפנדלים על ידי הפועל באר שבע בפלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי.

* דורון ליידנר עדיין לא נרשם כשחקן אולימפיאקוס ולא נכלל בסגל למשחק החוץ בו סיימה אלופת יוון ב-0:0 מול אסטרס טריפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully