וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה דונצ'יץ': "ההגנה הקבוצתית באירופה טובה יותר מאשר ב-NBA"

כוכב נבחרת סלובניה סוף סוף נכנס לקצב ביורובאסקט. יאניס מנסה "ליצור אמנות": "אני נרגש כשאני עולה למגרש עם הנבחרת הזאת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

לוקה דונצ'יץ' יפגוש הערב (רביעי) עם נבחרת סלובניה את צרפת, ונראה שהוא מתחיל להיכנס לעניינים ביורובאסקט 2022. אמש המטיר 36 נקודות על ראשה של גרמניה החזקה, שעשתה הכל כדי לעצור אותו - אך לשווא. "אני חושב שב-NBA יש את שחקני ההגנה הטובים ביותר, אבל ההגנה הקבוצתית באירופה טובה יותר", קבע. "בגלל שהמגרש קטן יותר, אין חוק של שלוש שניות. ההגנה הקבוצתית חשובה מאוד באירופה".

עם סיום ההפסד, נשאלו שחקני גרמניה מה קרה והשיבו, "לוקה דונצ'יץ' קרה". הכוכב עצמו חושב אחרת: "אולי סלובניה קרתה. החברים שלי לקבוצה דחפו אותי, לא היה לי משחק טוב מאז שהגענו לכאן. הם אלה שעזרו לי".

שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
מתחמם. דונצ'יץ'/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

עם כל הכבוד לדונצ'יץ', ההצגה האישית המרשימה של יום המשחקים אמש הגיעה מכיוונו של יאניס אנטטוקומפו, שהפגיז 41 נקודות באחוזים מצוינים מול אוקראינה - כמות הנקודות הגבוה ביותר ביורובאסקט מאז שדירק נוביצקי קלע 43 מול ספרד ב-2001.

"אני מנסה לא לדרג את המשחקים שלי", אמר כוכב נבחרת יוון. "אני פשוט מנסה לצאת ולשחק ליהנות וליצור אמנות. כל משחק הוא אחר, כל משחק הוא חוויה אחרת. אני מאוד נרגש לשחק עם הנבחרת הזו, אולי כי לא היינו ביחד מאז 2019, אולי כי טוב לי תחת איטודיס, אני רק יודע שאני נרגש בכל פעם שאני עולה לפרקט".

יוון, אחת הפייבוריטיות לזהב, עומדת כעת על מאזן של 0:4 בשלב הבתים, אך כוכבה עם רגליים על הקרקע: "אני לא יודע לאן אנחנו יכולים להגיע. כבר היינו במצב הזה, ב-2014 היינו 0:5 אחרי שלב הבתים ואז הפסדנו ב-25 הפרש בנוקאאוט. אני לא רוצה שנאבד את הראש, נישאר צנועים ונמשיך לתת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully