וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לפולין ופינלנד, הצגות ענק ליאניס ודונצ'יץ' ביורובאסקט

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 0:02

הפולנים עלו לשמינית עם 69:75. כוכב יוון הפגיז 41 ב-79:99 על אוקראינה, כוכב סלובניה (36 נק' ו-10 ריב') דאג ל-80:88 חשוב על גרמניה. ספרד וצרפת ניצחו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

מחזור המשחקים הרביעי של שלב הבתים ביורובאסקט נערך היום (שלישי), לקראת רגעי ההכרעה.

שחקן נבחרת טורקיה אלפרן שנגון. רויטרס
כמה כישרון. שנגון/רויטרס

בית א'

בלגיה - טורקיה 78:63

דווקא לאחר שהיממה את ספרד, ירדה בלגיה לקרקע ובית א' ממשיך להיות צמוד ובלתי צפוי. הטורקים קרובים מאוד להבטיח את מקומם בשמינית הגמר, והם בעמדת זינוק מצוינת לסיים ראשונים בבית. אלפרן שנגון הצטיין עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, פורקן קורקמז הוסיף 16. האריס ברטאנוביץ' בלט מנגד עם 15 נקודות.

מונטנגרו - ספרד 82:65

לה רוחה התאוששו מההפסד המפתיע לבלגיה, וייאבקו עם טורקיה על פסגת הבית. ספרד ברחה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ולא הביטה לאחור עד הסיום. מונטנגרו במאזן 2:2, והיא תיאבק עם בלגריה וגיאורגיה על מקומות 3-4. דריו בריזואלה הוביל את ספרד עם 18 נקודות, ווילי הרננגומס הוסיף 14 ו-13 ריבאונדים, לורנזו בראון תרם 12 ו-7 אסיסטים. ולדימיר מיכאילוביץ' קלע 18 למפסידה.

משחק נוסף:

גאורגיה - בולגריה 92:80

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת פולין מיכל סוקולובסקי. רויטרס
זה היה קשה, אך המטרה הושגה. סוקולובסקי/רויטרס

בית ב'

בוסניה - צרפת 81:68

לאחר שהיממו את סלובניה הוכיחו הבוסנים שכדאי לקחת אותם מאוד ברצינות, וגם היום הם לא היו רחוקים מניצחון על צרפת, לאחר שמחקו פיגור דו-ספרתי והוליכו 59:61, שש דקות לסיום, אלא שאז יצאו הטריקולור לריצה מוחצת וסגרו עניין. גרשון יאבוסלה בלט עם 15 נקודות, תומא הרטל ואוון פורנייה הוסיפו 14 כל אחד, בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. דז'נאן מוסא, יוסוף נורקיץ' ומיראלם חלילוביץ' קלעו 14 כל אחד מנגד.

גרמניה - סלובניה 88:80

הדרמות בבית המוות נמשכות - גרמניה איבדה את המאזן המשולם, הסלובנים השיגו ניצחון חשוב מאוד והכל יוכרע ביום המשחקים האחרון. אחרי כמה משחקים לא פשוטים התפוצץ לוקה דונצ'יץ' עם 36 נקודות ו-10 ריבאונדים, וקיבל גם סיוע מגוראן דראגיץ' (18 נקודות). דניס שרודר קלע 19 בצד השני.

הונגריה - ליטא 87:64

לאחר שקיבלה סיוע מצרפת במשחק המקביל, עשתה ליטא את שלה ושמרה על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר והשיגה סוף סוף ניצחון בכורה בבית המוות. קשה זה לא היה מול הנבחרת החלשה ביותר בבית ב', שסיימה את דרכה בטורניר. יונאס ולנצ'יונאס (21 נקודות) ודומנטאס סאבוניס (19) כרגיל נתנו את הטון, זולטן פרל קלע 16 בצד השני.

שחקן נבחרת צרפת רודי גובר. רויטרס
ניצחון חשוב. גובר/רויטרס
שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ' מול שחקן נבחרת גרמניה פרנץ ואגנר. רויטרס
נכנס לעניינים. דונצ'יץ' מול ואגנר/רויטרס

בית ג'

יוון - אוקראינה 79:99

מפגש המושלמות הותיר כמובן רק נבחרת אחת ללא הפסד, והנבחרת הזו היא כמובן יוון. האוקראינים דווקא הפתיעו במחצית הראשונה, ועם רבע שני של 16:26 ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 39:46. אלא שאז החליט יאניס אנטטוקומפו להעביר הילוך, הגיע ל-31 נקודות כבר באמצע הרבע השלישי והשלים מהפך פחות או יותר בכוחות עצמו. חבריו הצטרפו לחגיגה, ההפרש צמח ל-59:78, ומשם, מיותר לציין, אוקראינה לא חזרה. יאניס סיים ערב מדהים כשקבע שיא אישי חדש בנבחרת - 41 נקודות (13 מ-18 מהשדה, 15 מ-18 מהעונשין) לצד 9 ריבאונדים, טיילר דורסי וניק קלאתיס הוסיפו 13 כל אחד. סבי מיכאליוק ואיסוף סאנון קלעו 16 כל אחד מנגד.

איטליה - קרואטיה 76:81

בשעה טובה ומוצלחת השיגו האיטלקים ניצחון בכורה שמשאיר להם סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. סימונה פונטקיו וניקולו מלי הצטיינו עם 19 נקודות כל אחד. בויאן בוגדנוביץ' הפגיז 27 בצד השני, אך זה לא הספיק לקרואטיה, שבעצמה הסתבכה בעקבות ההפסד.

משחק נוסף:
אסטוניה - בריטניה 62:94

שחקן נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
הצגת ענק. יאניס/רויטרס

בית ד'

הולנד - פולין 75:69

ההולנדים שטרם ניצחו בטורניר דווקא הפתיעו והוליכו 36:49 באמצע הרבע השלישי, אך פולין התעשתה, הפכה בתחילת הרבע האחרון והבטיחה מקום בשמינית, בזכות ערב נהדר של מיכל סוקולובסקי (24 נקודות). אלכסנדר בלצ'רובסקי הוסיף 16. שארלון קלוף קלע 26 למפסידה.

פינלנד - צ'כיה 88:98

עם הגב אל הקיר, בידיעה שהם חייבים לנצח כדי להבטיח עליה עוד הערב, עמדו הפינים בלחץ והשיגו את הכרטיס לשמינית הגמר, לצערה של נבחרת ישראל שייחלה לניצחון צ'כי. גם ננו גינזבורג עדיין בתמונה - אם ינצח מחר את ישראל, ובמקביל תנצח פינלנד את הולנד, הוא יהיה בשמינית על חשבון גיא גודס. פינלנד פתחה חזק, ברחה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ולא שמטה אותו עד הסיום בזכות 34 נקודות (13 מ-14 מהעונשין) של לאורי מארקנן ו-23 סאסו סאלין. וויטך הרובאן קלע 22 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully