וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרפת הסנקציות על ענייני משמעת וסימני שאלה מקצועיים בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 11:24

ברדה ערך אסיפה קשה והבהיר כי שחקנים שיבצעו עבירות בלתי ספורטיביות או שיספגו צהובים על שיח מיותר עם השופטים - ייקנסו. הלדר לופס עדיין סובל מכאבים ובספק לאוסטריה וינה (ה', 19:45, ספורט4), ויטור יצטרך לעבור מבחן כשירות. יוספי ינחת דווקא בהפועל תל אביב?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע, שנחתה אמש באוסטריה, תקיים הערב את האימון באיצטדיון של אוסטריה וינה בו יתקיים מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) המשחק מול הקבוצה המקומית במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בקונפרנס ליג. עוד בטרם יצאה הקבוצה לאוסטריה, קיים המאמן אליניב ברדה אסיפה קשה עם השחקנים במהלכה הבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי המועדון יקנוס שחקנים שישאירו את חבריהם בעשרה שחקנים אחרי עבירות בלתי ספורטיביות או כאלה שהמועדון יחשוב שהן היו עבירות משחק חמורות בצורה מוגזמת. ברדה לא התייחס ספציפית לרמזי ספורי שהורחק בשבת מול מכבי חיפה, אבל השחקן ייקנס. עוד אמר ברדה לשחקנים כי מעתה שחקן שיספוג כרטיס צהוב על דיבורים עם שופטים, גם ייענש. המאמן הבהיר כי רק לקפטן ולמאמן יש את הזכות לפנות לשופט וכי הוא מבהיר שאם שחקן יספוג צהוב על שפנה לשופט, זה יגרור עונש מהקבוצה.

בתוך כך בהפועל באר שבע מתכוננים למשחק מחר, כאשר יש עוד לא מעט שאלות פתוחות בנוגע להרכב. הלדר לופס עדיין בספק בגלל שנפצע בשבת מול מכבי חיפה. המגן השמאלי אמנם התאמן אתמול בבוקר, אבל עדיין סובל מכאבים. מיגל ויטור גם צריך לעבור הערב מבחן כשירות באימון כדי לוודא שהוא כשיר לחלוטין, אחרי שנשללה אפשרות של קרע בשרירי המפשעה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מאס בכרטיסים ובהתנהגות. ברדה/דני מרון

עדן שמיר יערוך הופעת בכורה בקבוצה מחר, אבל קרוב לוודאי שיתחיל רק על הספסל וישתלב בהמשך המשחק. חאתם עבד אלחמיד שלא יצא עם הקבוצה לאוסטריה בגלל עניינים בריאותיים משפחתיים ייעדר מהסגל וכידוע הפועל באר שבע גם לא רשמה למפעל את אנדרה מרטינס, רועי גורדנה, אביב סולומון ויוני סטויאנוב.

תומר יוספי נשאר אף הוא בארץ כדי להיערך למעבר שלו לקבוצה אחרת. כמה קבוצות מתעניינות בקשר ביניהן הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד אבל יתכן שדווקא הפועל תל אביב בסוף תעביר את יוספי לשורותיה ותתקזז עם הפועל באר שבע על דמי המעבר של שי אליאס.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, רותם חטואל, אסטריט סלמאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully