וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניסיון להרגיע: קארים בנזמה צפוי להיעדר שלושה שבועות

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 18:22

אנצ'לוטי טען שהפציעה "לא נראית רצינית", אבל כוכב ריאל מדריד יחמיץ בין השאר את הדרבי מול אתלטיקו וגם לא יעמוד לרשות נבחרת צרפת בחלון הקרוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

ריאל מדריד אמנם פתחה את ליגת האלופות ברגל ימין אמש (שלישי), כשהביסה את סלטיק 0:3, אולם לקבוצה התברר היום כי מי שלא יעמוד לרשותה בשלושת השבועות קרובים הוא הכוכב, החלוץ קארים בנזמה שנפגע בברכו הימנית והוחלף בדקה ה-30.

בספרד דווח כי בנזמה עבר בדיקות מקיפות והצטווה לא לשחק בשלושת השבועות קרובים, כך שהוא גם לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת צרפת בפגרת הנבחרות הקרובה והחשובה לקראת המונדיאל המתקרב בנובמבר. בעקבות הפציעה, בנזמה יחסר לריאל מדריד ביום ראשון נגד מאיורקה, בליגת האלופות מול ר.ב לייפציג ובעיקר בדרבי נגד אתלטיקו מדריד בעוד 11 ימים. הוא צפוי לשוב נגד אוסאסונה בתחילת חודש אוקטובר (2.10) או שלושה ימים לאחר מכן נגד שחטאר דונייצק בליגת האלופות.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה פצוע. רויטרס
ישוב רק בחודש אוקטובר. בנזמה/רויטרס

עוד לפני הבדיקות טען המאמן קרלו אנצ'לוטי שהפציעה "לא נראית רצינית", אולם כשהחלוץ עצמו נשאל בנוגע למצבו, היה נראה מתוסכל מאוד. "נראה מחר", אמר, ופניו אולי לימדו על חומרת הפציעה האמיתית.

אנצ'לוטי הוסיף ואמר: "נחכה לבדיקות שקארים יעבור, הבדיקה הראשונית לא לימדה על משהו חמור. אני עדיין לא יודע האם זו פגיעת שריר". טיבו קורטואה הוסיף: "הוא הרגיש משהו בברך הימנית שלו, קארים מסוג השחקנים שתמיד נזהרים כשהם מרגישים משהו. אני מקווה שזה לא רציני, ובכל אופן יש לנו שחקנים אחרים שיכולים להחליף אותו".

מי שנכנס לנעליו של בנזמה אמש הוא אדן הזאר, שאף התכבד בשער השלישי. "הוא מאוד רוצה ועושה עבודה טובה", אמר המנג'ר על הבלגי. "במחצית השנייה הוא היה מכריע, עם הבישול למודריץ' והשער. הוא שחקן חשוב ואני מקווה שימשיך כך".

על המשחק עצמו אמר המאמן הוותיק: "במחצית הראשונה היה לנו קשה, קשה לשחק מול סלטיק בחוץ, אבל במחצית השנייה היינו מאוד טובים. שלטנו בקצב, שיחקנו מהר, המחצית השנייה היתה קונצרט מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully