וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפא", "לא עמד בקצב": טבילת האש הקשה של עבדה על הבמה הגדולה

בסקוטלנד העניקו לשחקן הכנף של סלטיק ציונים נמוכים על הופעתו מול ריאל. פרשן "אס" דווקא התרשם: "הכי הרבה פוטנציאל בקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

ליאל עבדה כבר הוכיח שהוא לא מפחד מהבמה הגדולה ויודע להתעלות בזמן אמת, אבל דווקא טבילת האש שלו אתמול (שלישי) בליגת האלופות הייתה פחות מוצלחת. הופעת הבכורה של שחקן הכנף בן ה-20 במפעל בהפסד 3:0 של סלטיק לריאל מדריד, הייתה פושרת יחסית - במיוחד כשלוקחים בחשבון את פתיחת העונה הפנטסטית שלו, עם שישה שערים בשישה משחקי ליגה.

עבדה רשם מחצית ראשונה סבירה, היה חתום על החמצה בדקות הראשונות, והיה הראשון שהוחלף על ידי המאמן אנג' פוסטקוגלו עם פתיחת המחצית השנייה. בתקשורת הסקוטית העניקו לעבדה ציונים נמוכים יחסית. ב"דיילי רקורד" קיבל עבדה ציון 5. "עבדה היה הגיבור של סלטיק מול ריינג'רס, אבל מול ריאל מדריד הוא קצת קפא. היה לו חוסר מזל במצב ההבקעה הראשון שלו, ואחר כך הוא בזבז הזדמנות נוספת מול קורטואה".

באתר "FootballScotland" קיבל עבדה גם כן ציון 5. "הוא יצר הזדמנות גדולה בדקות הראשונות, אבל קצת לא עמד בקצב במחצית הראשונה. לא מפתיע שהוא הוחלף במחצית".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס מול ליאל עבדה, שחקן סלטיק. ANDY BUCHANAN, GettyImages
משחק שיש הרבה מה ללמוד ממנו. עבדה מול ויניסיוס/GettyImages, ANDY BUCHANAN

מחוץ לסקוטלנד עבדה קיבל גם מחמאות. באתר "90MIN" העניקו לו ציון 5, אבל ציינו ש"הוא הגיע לאיזורים המסוכנים וגרם בעיות לריאל מדריד". פרשן "אס" ברונו אלמאני ציין במהלך המשחק: "השחקן שהכי אהבתי בסלטיק ושלדעתי מצפה לו העתיד הכי ורוד בקבוצה הוא עבדה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully