וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע האריכה חוזה לגלזר. מדמון יחזור אם לא יקבל דקות בבית"ר

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:05

השוער חתם עד קיץ 2026: "מצאתי כאן בית חם". הקבוצה הכניסה להסכם ההשאלה של הקשר לבית"ר סעיף לפיו היא תוכל להחזירו בינואר אם זה לא ישותף בלפחות מחצית מהמשחקים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע האריכה היום (שלישי) את חוזהו של עומרי גלזר. השוער בן ה-26 שחתם בקבוצה בקיץ 2021 לשלוש שנים, יהיה חתום כעת עד קיץ 2026 כך שלמעשה האריך את חוזהו בשנתיים. "מצאתי כאן בית חם ואני גאה להיות חלק מהמועדון המפואר הזה, לשמח את האוהדים ולתת להם רגעים רבים של אושר", אמר גלזר לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני רוצה להודות לאלונה, לגיא, לצוות המקצועי ולאוהדים על התמיכה הגדולה שלהם מהרגע שהגעתי לכאן, זה לא דבר מובן מאליו. יחד עם חבריי, אעשה הכול על מנת לעמוד במטרות שעומדות בפנינו".

גלזר הצטרף לבאר שבע בקיץ 2021 אחרי עונת השאלה ממכבי חיפה אליה השתייך לסקציה נס ציונה. הוא השתלב במהירות בבירת הנגב, והפך לאחד השוערים הבולטים בישראל כשהוא קונה לעצמו מוניטין של מומחה פנדלים. בין היתר הוא עזר לקבוצה לזכות בגביע המדינה בעונה שעברה כשהדף שלושה פנדלים בדו קרב המכריע. בזכותו הניפה באר שבע תואר נוסף, כשזכתה באלוף האלופים עם שתי הדיפות פנדלים שלו. גלזר שחזר את היכולת המוכרת גם במשחק המכריע מול קראיובה בפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג, בו הדף שני פנדלים.

שחקני הפועל באר שבע מרימים את השוער עומרי גלזר. דני מרון
מצא בית. גלזר/דני מרון

באר שבע הכניסה להסכם ההשאלה של אילי מדמון לבית"ר ירושלים סעיף מיוחד שמאפשר לה להחזיר את הקשר הצעיר אליה בחלון ההעברות של ינואר, אם הוא לא משותף בכמחצית מהמשחקים של הקבוצה בחודשים הקרובים. הקבוצות הגדולות שמשאילות שחקנים ללא תמורה מכניסות בדרך כלל סעיף המאפשר להן לקנוס את הקבוצות הקולטות, אם השחקן לא משותף במחצית מהמשחקים.

זו הדרך של הקבוצות הגדולות ליהנות מכך ששחקן מושאל ישתפשף ויתקדם מקצועית. בהפועל באר שבע החליטו להכניס סעיף שיאפשר להם להחזיר אליהם את מדמון, אם יוסי אבוקסיס לא ייתן לו מספיק דקות. ההערכה היא שאבוקסיס ייעזר במדמון ויקדם אותו אחרי שהיה זה שהעלה אותו לבוגרים בהפועל באר שבע והביא אותו בהשאלה לבני יהודה בעונה שעברה. לכולם ברור כי קפטן נבחרת הנוער של ישראל, שעשתה את ההישג הגדול ביורו הנוער לפני כמה חודשים, חייב לשחק ולהשתדרג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילי מדמון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
צפוי לקבל הרבה יותר דקות בבית"ר. אילי מדמון/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הבוקר קיימה הקבוצה את האימון בבית האדום ואחריו יצאה לנתב"ג לקראת הטיסה לאוסטריה למשחק מול אוסטריה וינה במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. מי שייעדר מהמשחק הוא חאתם עבד אלחמיד, שיישאר בארץ בשל עניינים משפחתיים בריאותיים. כפי שפורסם אתמול, הפועל באר שבע לא רשמה למשחקי הקונפרנס את אנדרה מרטינס, רועי גורדנה, אביב סולומון ויוני סטויאנוב. לקבוצה היתה מגבלת מקום ברישום לאירופה והשחקנים האלו נשארו, לצערם, מחוץ למפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully