וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור האריך חוזה בבאר שבע, מרטינס לא נרשם לקונפרנס ליג

5.9.2022 / 19:19

הבלם יסגור שמונה שנים בנגב אחרי שחתם לעונת 2023/24, התאמן ואמור לשחק בחמישי בווינה. הקשר לא יוכל ליטול חלק במשחקים באירופה, גם גורדנה, סולומון וסטויאנוב לא בסגל

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע תחל את דרכה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג בעוד שלושה ימים כאשר תתארח אצל אוסטריה וינה ביום חמישי (19:45, ספורט4) והיום פורסמה על ידי אופ"א רשימת השחקנים שרשם המועדון לשלב הבתים. מי שלא נכלל בסגל הפועל באר שבע הוא הקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס, כמו גם רועי גורדנה, אביב סולומון ויוני סטויאנוב שלא יהיו חלק מהקמפיין האירופי. הפועל באר שבע הייתה יכולה לרשום רק 23 שחקנים למפעל ולא 25 כמו מרבית הקבוצות וזאת מכיוון שלמועדון אין שמונה שנחשבים "שחקני בית" בהתאם לחוקי אופ"א.

כאמור המשמעות היא שהארבעה ובראשם מרטינס, לא יוכלו ליטול חלק בששת משחקי הקבוצה במפעל האירופי מול אוסטריה וינה, ויאריאל ולך פוזנן. בניגוד למרטינס ולגורדנה הפצוע, כן נרשם תומר יוספי וזאת חרף מועמדותו למ.ס. אשדוד וכמובן שברשימה נכלל גם עדן שמיר שחזר לקבוצה בשבוע שעבר בהעברה מסטנדרד ליאז'.

במקביל, הפועל באר שבע אישרה הערב כי מי שחתם על הארכת חוזה במועדון הוא הקפטן, הבלם מיגל ויטור. הפורטוגלי, שכידוע קיבל אזרחות ישראלית ואינו נחשב לזר, צפוי להשלים שמונה שנים בבירת הנגב - הוא הגיע ארצה בקיץ 2016 מפאוק סלוניקי ומאז הפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה וכמובן היה שותף לזכייה בשתי אליפויות בשני גביעי מדינה. בנבחרת ישראל הספיק לערוך בשנה האחרונה שלוש הופעות, מאז הופעת הבכורה גד איסלנד ביוני האחרון.

יש לציין שוויטור, שלא שיחק נגד מכבי חיפה אחרי שנפצע בחימום למשחק, שב לאימונים ויעמוד לרשות אליניב ברדה ביום חמישי באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully