וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' הראה לשחקנים מדוע היה עצבני. דיווח: קובאס סיכם בטורקיה

6.9.2022 / 12:05

המאמן הקרין לשחקני מכבי תל אביב קטעי וידאו מהמשחק נגד קרית שמונה בהם הוצגו טעויות טקטיות רבות. שחקן הכנף ששוחרר קרוב לחתימה בגירסונספור. ואן אובריים וגולסה עשויים להיכלל בסגל מול אשדוד (שבת, 20:15, ספורט4), ניר ביטון יחזור להרכב?

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

יומיים אחרי שהעביר ביקורת חריפה על משחק ההגנה של הקבוצה בניצחון 1:3 על עירוני קרית שמונה, הגיע אתמול (שני) ולאדן איביץ' לאימון מכבי תל אביב והראה לשחקנים בקטעי וידאו למה הוא התכוון. במשך דקות ישבו השחקנים וראו טעויות טקטיות שלהם, בעיקר כשהכדור לא היה ברגליהם, והבינו למה התכוון המאמן כשהיה עצבני מאוד בסיום המשחק. "היה חשוב לראות את הטעויות כי לפעמים שחקנים מנצחים וכובשים שלישייה ולא מבינים היכן הם לא היו בסדר", אמר שחקן בקבוצה הבוקר.

בקבוצה עדיין לא מצאו פיתרון לבעיית החלוץ לקראת שבת מאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' מורחק ודור תורג'מן בטירונות. גם הערב ספק גדול אם החלוץ הצעיר ישוחרר לאימון ומכאן שאיביץ' יצטרך ככל הנראה לשנות מערך לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד (שבת, 20:15, ספורט4) ולוותר על שני חלוצים, אלא אם יאלתר חלוץ שני ליד ערן זהבי מהסגל הקיים שלו.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
המסר חלחל. איביץ'/קובי אליהו

בכל הקשור ליוריס ואן אובריים ואייל גולסה הפצועים נרשם שיפור גדול מאוד. האחרון כבר עורך אימונים מלאים וגם ההולנדי בדרך להיות מוכן. שניהם עשויים להיכלל בסגל למשחק מול אשדוד.

ניר ביטון לעומת זאת שלא נכלל בסגל בשבת, אמור להיות כשיר ולחזור להרכב במגרש בו גדל ושיחק לפני שיצא לסלטיק.

בתוך כך, היום העניק דריק לוקאסן ציטוטים ראשונים כשחקן מכבי תל אביב. הבלם ההולנדי התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר בין היתר ש"אני אוהד לעבוד קשה עבור הקבוצה, אני חזק, מהיר, פיזי, יודע להגן, טוב עם הכדור ואני מקווה שאוכל להראות לאנשים במכבי תל אביב את האיכויות שלי".

לוקאסן סיפר שהתייעץ עם ערן זהבי ויוריס ואן אובריים לפני החתימה וש"הם אמרו לי דברים טובים על המועדון, אז ברור שזה היה חשוב. מועדונים גדולים צריכים להיות אלופים, אז אני מקווה שנעשה את זה. זאת הציפייה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברנדלי קובאס, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מצא קבוצה חדשה? ברנדלי קובאס/אריאל שלום

* בטורקיה מדווחים: אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, ברנדלי קובאס בדרך לקבוצה מקומית. שחקן הכנף ההולנדי סיכם את תנאיו בגירסונספור ואמור להצטרף אליה רשמית לפני סיום החלון ההעברות בטורקיה בעוד מספר ימים.

גירסונספור מדורגת במקום ה-11 בליגה הטורקית אחרי חמישה מחזורים, עם שש נקודות בלבד. לזכותה רק ארבעה שערי זכות עד כה, והיא מקווה שצירופו של קובאס ישדרג את המספרים של ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully