וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצוין שאיביץ' כועס אחרי ניצחונות שלנו, טוב שהוא מדבר על זה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 21:58

במכבי תל אביב יציינו שבוע נוסף בפסגה, אך המאמן שלוחץ לצרף בהקדם שני שחקני התקפה הגיע טעון לראיונות אחרי ה-1:3 על קרית שמונה: "יש לנו בעיות, מי שלא ימלא אחר ההוראות שלי לא ישחק". קניקובסקי: "כואב לי שמשחקים בשבת"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

לצד תחושת סיפוק גדולה במכבי תל אביב על פתיחת עונה מצויינת של מאה אחוזי הצלחה עם יחס שערים של 1:14, מביעים בקבוצה הבוקר (ראשון) שאיפה להתחזק בהקדם בחלק הקדמי.

ההרחקה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' אמש בניצחון 1:3 על עירוני קרית שמונה, מותירה את הקבוצה עם חלוץ אחד בסגל, ערן זהבי, לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת. החלוץ הצעיר דור תורג'מן עושה טירונות בימים אלה וספק אם ישוחרר לאימונים השבוע, כך שמירב המאמצים בקבוצה יושקעו בימים הקרובים כדי לסכם עם חלוץ זר שיבוא על חשבון סטיפה פריצה וגם עם יונתן כהן. אף שהקבוצה הבקיעה בממוצע כמעט חמישה שערים למשחק, המאמן ולאדן איביץ' לוחץ על צירוף שני שחקנים קדמיים כדי שהוא יוכל גם להכניס רגליים רעננות תוך כדי המשחקים.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב לאחר הרחקתו. אריאל שלום
בעיית חלוצים במכבי תל אביב בעקבות הרחקתו. יובאנוביץ'/אריאל שלום

איביץ' הגיע אמש טעון למסיבת העיתונאים אחרי המשחק. כבר אחרי המשחק בריאיון לטלוויזיה, הוא הבהיר שכולם יכולים להיות מרוצים מהניצחון חוץ ממנו. הסרבי דיבר על בעיות במשחק ההגנה וגם במסיבת העיתונאים המשיך באותו קו ואף העלה את הטון: "אנחנו חייבים לשפר הרבה דברים במשחק שלנו ולעבוד בשני הכיוונים של המגרש באותו האופן. אנחנו לא יכולים לשחק רק כשהכדור אצלנו ברגליים. נכון שהבקענו 14 שערים וספגנו אחד בשלושה משחקים, אבל אם אנחנו חושבים על העתיד שלנו, אנחנו צריכים להבין מה הבעיות שלנו ולהתחיל לעבוד כדי לתקן את זה. אני לא רוצה שיענישו אותנו בעתיד על מה שאנחנו עושים לא נכון".

איביץ' המשיך: "יש לנו בעיות. אולי יגידו שאני משוגע שאני מעלה את זה כשאנחנו כובשים 14 שערים, אבל אני יודע ורואה גם דברים אחרת. אנחנו לא ננצח בעתיד אם לא נעבוד הרבה יותר טוב. אם לא אדע לתקן זאת, זו הבעיה שלי".

איביץ' גם הבהיר כי אין בכוונתו להירגע השבוע: "משלמים לי כדי להוציא מהקבוצה הזו את המקסימום וכדי שנוציא את המיטב עבור כולנו. אם לא ימלאו אחר ההוראות שלי, לא ישחקו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה יוצא אחרי פציעה, ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מתכוון להירגע השבוע. איביץ'/אריאל שלום

עוד אמר הסרבי: "יכול להיות שמאמנים אחרים היו מגיבים אחרת ממני. אני רואה שמגיע משהו לא טוב, ואני לא רוצה להגיע לשם. כדי לא להגיע לשם, אנחנו צריכים להגיב כבר עכשיו. לפעמים ניצחון של 0:1 יכול לספק אותי מניצחון של 0:6. זה תלוי עד כמה אנחנו עובדים במשחק. הצוות שלי שמע ממני לפני המשחק שלא ניראה טוב וידעתי שזה יקרה. אנחנו נעבוד עכשיו על דברים אחרים".

על הדברים של איביץ', אמר גורם במכבי תל אביב: "מצוין שאיביץ' מזהיר עכשיו. מתי הוא צריך להזהיר? אחרי שנאבד נקודות. טוב מאוד שהוא כועס. שידבר עכשיו ויראה גם במשחקים שאנחנו מנצחים את הנקודות השליליות. אם הוא כבר רואה איך אנחנו לא מנצחים באשדוד, הוא צריך לדבר על זה כעת וזה מה שהוא עשה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גבי קניקובסקי. אריאל שלום
כואב לו שמשחקים בשבת. קניקובסקי/אריאל שלום

גבי קניקובסקי שכבש צמד והצטיין במשחק אמר: "כואב לי שמשחקים בשבת. זה יושב לי בראש, אבל אני צריך להיות מקצוען. לכל שחקן יש בעיות כאלה או אחרות והוא צריך לשים אותן בצד".

על דבריו של איביץ', אמר קניקובסקי: "אנחנו עובדים כל השבוע על משהו מסוים וכשמאמן רואה שאנחנו לא מיישמים את זה, כואב לו. חשוב שנשפר את זה".

על פארפה גיאגון והתחרות שיש על מקום בקישור, אמר: "העונה אין במכבי תל אביב אגו ואיביץ' פועל לזה בצורה מטורפת. חדר ההלבשה מדהים. כולם מפרגנים לכולם בגדול. כל אחד דוחף את השני אפילו אם כולם רוצים לשחק. בשבוע שעבר אני הייתי על הספסל והיום פארפה פתח על הספסל".

על ערן זהבי, אמר קניקובסקי: "הנוכחות שלו מוסיפה לנו וגורמת לכל אחד ללכת עד הקצה. זו זכות להיות עם ערן זהבי באותה הקבוצה. בכל אימון להיות איתו או עם ניר ביטון, זה דבר אדיר. רואים את זה על המגרש לדעתי".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

מכבי תל אביב כאמור תתארח ביום שבת אצל מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully