וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא נשנה את הגישה". חזיזה: "בטוח שיהיו לי צמרמורות"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 23:09

מאמן מכבי חיפה עקץ את זהבי ואמר לקראת בנפיקה: "אם לא ניתן 100 אחוז, אנחנו יכולים לקבל בראש". הקשר: "רוצה להוכיח שאני שייך לרמות האלה". קורנו התאמן, צפו בקבלת הפנים לשחר בטיסה

מחזור 1הסתיים06/09/2022
בנפיקה
  • ראפה (50)
  • גארסיה (54)
0
    מכבי חיפה
    אוהדי מכבי חיפה שרים במטוס לנשיא המועדון יעקב שחר/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

    שחקני ואוהדי מכבי חיפה סופרים את השעות לקראת המשחק הראשון בבית ח' של ליגת האלופות, כאשר הירוקים יתארחו מחר (שלישי, 22:00) באצטדיון האור בליסבון אצל בנפיקה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בפורטוגל ועברה גם היא את שלבי המוקדמות. הערב ערכה אלופת ישראל את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, כשלצד ברק בכר התייצב דולב חזיזה.

    בכר מתלבט לגבי המערך. אם יחזור למערך שלושת הבלמים, בו השתמש לאורך כל הקמפיין האירופי, דניאל סונדגרן צפוי להצטרף לדילן בטובינסיקה ושון גולדברג במרכז ההגנה. פייר קורנו התאמן והתקווה כי יוכל לפתוח, חזיזה יוצב בכנף הימנית. ההתלבטות בהתקפה היא בין עומר אצילי לדין דוד לצד פרנזי פיירו.

    ברק בכר מאמן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים בליסבון. שלמה וייס, מערכת וואלה!
    גם עבורו יהיה זה משחק ראשון על הבמה המרכזית של אירופה. ברק בכר/מערכת וואלה!, שלמה וייס

    ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "עשינו אסיפה היום לשחקנים ודיברנו דברים כלליים על בנפיקה ואיזה מועדון מעוטר הוא. אנחנו פוגשים מועדון גדול, קבוצה מאוד חזקה ומנוסה בליגת האלופות. זה מרגש, אבל אנחנו שמים את ההתרגשות בצד ורוצים להתכונן למשחק בצורה הכי טובה. תמיד יש טקטיקה ותמיד צריך לעשות דברים שיהיו אחראים, אבל הגישה שהייתה עד עכשיו היא לתקוף וללחוץ, ועשינו את זה במגרשים לא פחות מאיימים. לא נשנה את הגישה שלנו למרות שמדובר ביריבה יותר חזקה מקצועית".

    על החיזוק לקראת ליגת האלופות: "הבאנו שני בלמים חדשים ומאוד קל להשתלב בקבוצה שלנו מנטלית מקצועית וחברתית . יש לנו חדר הלבשה מדהים, לזרים מאוד קל להיקלט בקבוצה, כי זו קבוצה מגובשת מקצועית. דילן הראה דברים במשחק הראשון, מחר תדעו מי משחק ומי לא. פלאניץ' היה שחקן מאוד משמעותי פה ולא פשוט לאבד אותו, זו גם ההזדמנות לאחל לו החלמה מהירה, אבל יש שחקנים שיכולים להחליף אותו. אחד כבר נראה טוב במשחק הראשון וגם השני יראה מה הוא שווה. יש פה קבוצה טובה ומגובשת שעוזרת לשחקנים להצליח".

    בכר המשיך: "ברור שאני מאמין בקבוצה, ואם לא הייתי מאמין לא היינו מגיעים לשלב הבתים מול קבוצות כאלה חזקות, אבל זה לא נכון לצאת בהצהרות. זה בית מאוד קשה, אנחנו צריכים לדבר על המגרש ולא מסביב בתוצאות. אם לא ניתן את הכול מקצועי ומנטלי, אפשר לקבל בראש מכאלה קבוצות, אבל אנחנו מאמינים. למדנו את בנפיקה וזו קבוצה איכותית במעברים ובמשחק מסודר, שניצחה את כל המשחקים שלה העונה. יש להם חיסורים, אבל עדיין יש הגנה חזקה והיא נמצאת בכושר מצוין וקבוצה מאוד ביתית. אנחנו הולכים למשחק מאוד קשה, אבל מאמינים בעצמנו שנעשה את הדברים נכון. לכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות, כמובן שלא נפרט אותן כרגע, אבל אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה ורוצים לנצל אותן בצורה הנכונה ואולי לנצח את המשחק. שמעתי שהמאמן שלהם קיבל עזרה מחבר ותיק".

    על הקמפיין השלישי של מכבי חיפה בשלב הבתים: "אנחנו יודעים כמה קשה לישראליות להגיע למעמד הזה, גם בגלל הדירוג וגם בגלל שהפערים מאירופה גדלים, אבל אנחנו לא רוצים להסתפק בהישג הזה ורוצים להמשיך גם בשלב הבתים. נכון שיש שחקנים חסרים, אבל יש שחקנים מאוד איכותיים. יש כמה שחקנים קצת חבולים ונבדוק מה מצבם באימון. נראה איך כל אחד התאושש וניקח החלטה בערב לגבי כל אחד".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים בליסבון. שלמה וייס, מערכת וואלה!
    "אתאים את עצמי למה שהמאמן יבחר". דולב חזיזה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

    דולב חזיזה אמר: "בתור שחקן אני תמיד שואף לשחק כמה שיותר, ואני יכול לשחק בכמה תפקידים. המאמן חושב מה הכי נכון לקבוצה ואני אתאים את עצמי למה שיבחר. אני יודע שאני צריך לתת 100 אחוז כי יש פה סגל גדול ואתה יכול לפספס את הצ'אנס שלך. יש פה כמעט שלושה שחקנים על כל תפקיד, לכן אני צריך לעשות את הכי טוב שלי. אנחנו יכולים להפתיע מחר, לא נבוא להעביר את הזמן. יש לנו את הטקטיקה למחר וכל שחקן עולה רק כדי לנצח את המשחק. זה מה שהביא אותנו למעמד הזה".

    חזיזה התייחס להתרגשות: "אנחנו לא מנטרלים את הרגש, צריך לדעת לנתב אותו לצד הנכון. אם אפסיק להתרגש, לא אשחק כדורגל. אני בטוח שיהיו לי צמרמורות כשאעלה למגרש ואני מקווה שכולם ייקחו את זה לצד החיובי. התבגרתי, אני מתאים את עצמי למה שהקבוצה צריכה. אני יודע איפה לעשות את הדברים המסוכנים יותר ואיפה פחות. מצפים ממני לתת במגרש דברים שהם מעבר ליכולת. אני רוצה להוכיח שאני שייך לרמות האלה. אנחנו רוצים להצליח בשלב הבתים ולכולנו יש חלומות יותר גדולים".

    על נטע לביא שהגיע למרות הברית: "זה בן בכור וכולנו שמחים מאוד בשבילו. הוא קיבל החלטה לא פשוטה והתייעץ עם מי שצריך. הוא זה שמחבר את כל חדר ההלבשה, הוא הקפטן שלנו. לפעמים הוא שקט, אבל אני צריך שיסתכל לי בעיניים כדי לקבל את המסר. הוא חשוב מאוד לקבוצה".

    צפו בקבלת הפנים ליעקב שחר בטיסה לליסבון

    אוהדי מכבי חיפה שרים במטוס לנשיא המועדון יעקב שחר/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

    מי שהגיע לליסבון במהלך היום הוא נשיא המועדון יעקב שחר, שזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי הקבוצה שהיו איתו על הטיסה, ביקשו להצטלם, חיבקו ושרו.

    האזינו: שלמה וייס, שליחנו לליסבון, על ההכנות של מכבי חיפה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אנדראס אקברג (שבדיה)
    אצטדיון: אסטדיו דה לוז (ליסבון)

    מכבי חיפה תחזור לישראל ברביעי בלילה וכבר בשבת ב-18:00 מצפה לה משחק ליגה מול סקציה נס ציונה. ארבעה ימים לאחר מכן, היא תארח את כוכבי פריז סן ז'רמן במחזור השני של בית ח' בליגת האלופות, כאשר ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה ושאר החברים יגיעו לאצטדיון בחיפה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully