וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמידט: "שוחחתי עם זהבי. מכבי חיפה ראויה להיות בליגת האלופות"

5.9.2022 / 15:10

בנפיקה סיימה את ההכנות, המאמן סיפר: "הישראליות משחקות עם המון תשוקה, זו קבוצה עם המון איכות". עיתונאי מקומי לשליח וואלה! ספורט: "זה יהיה כישלון אם לא ננצח". אנטוניו סילבה צפוי לפתוח, דראקסלר עשוי לעלות מהספסל

מחזור 1הסתיים06/09/2022
בנפיקה
  • ראפה (50)
  • גארסיה (54)
0
    מכבי חיפה
    אימון בנפיקה לפני מכבי חיפה/שלמה וייס, ליסבון

    עונה חדשה של ליגת האלופות תצא לדרך מחר (שלישי, 22:00), ולראשונה זה שבע שנים גם תהיה נציגה ישראלית שם. מכבי חיפה עברה את אולימפיאקוס, אפולון לימסול והכוכב האדום בלגרד בדרך לשלב הבתים היוקרתי, ובו היא תפגוש את פריז סן ז'רמן, יובנטוס ואת בנפיקה - היריבה הראשונה שלה.

    אימון בנפיקה לפני מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
    מוכנים למכבי חיפה. שחקני בנפיקה באימון המסכם/מערכת וואלה, שלמה וייס

    בנפיקה ערכה את האימון המסכם לקראת מחר והפורטוגלים מייחסים חשיבות אדירה למשחק מול אלופת ישראל ומבהירים כי כל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב לכישלון גדול. "אם לא ננצח מחר, זו תהיה קטסטרופה", קובע עיתונאי מקומי בשם פדרו, "המטרה של בנפיקה היא לסיים במקום השני כי קיימת אמונה שאפשר להתמודד עם יובנטוס - אבל בשביל זה בנפיקה חייבת לנצח בבית את יובנטוס ואת מכבי חיפה".

    בבנפיקה לא מכירים היטב את מכבי חיפה, אך השחקן שמשך את תשומת הלב יותר מכולם הוא החלוץ פרנזי פיירו שממנו חוששים בבנפיקה. גם העובדה ששלושה מהבלמים הבכירים של הקבוצה לא ישחקו מדאיגה את המקומיים, וכידוע אנטוניו סילבה הצעיר צפוי לפתוח בהרכב.

    מחוץ למתחם האימונים חיכו כעשרה אוהדים לשחקנים המקומיים כדי לעודד אותם לקראת המשחק. "אנחנו מנצחים מחר, זה ברור" אמרה אחת האוהדות, "זה יהיה קל, כי אנחנו קבוצה טובה בהרבה".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    רוג'ר שמידט, מאמן בנפיקה. שלמה וייס, מערכת וואלה
    ההכנות למכבי חיפה הסתיימו. ראמוס ושמידט/מערכת וואלה, שלמה וייס

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר גונסאלו ראמוס: "אעשה את המיטב עבור בנפיקה. אני בכושר טוב, אבל הפוקוס שלי הוא רק על בנפיקה. השמועות על מעבר שלי הסתיימו ואני מאה אחוז כולי מחויב למועדון. זה נכון שספגתי אדום, אבל כולם ראו מה קרה וזה עבר, עכשיו יש לנו משחק חשוב".

    המאמן רוג'ר שמידט, שבעונה שעברה פגש עם פ.ס.וו איינדהובן את מכבי תל אביב, אמר על מכבי חיפה: "ראיתי את הניצחונות שלה על אלופות יוון, קפריסין וסרביה וזו קבוצה שהראתה הרבה איכות ויש לה שחקנים מצויינים, זו קבוצה שראויה לשחק בליגת האלופות. שיחקתי נגד יריבות ישראליות ואני יודע שהן משחקות עם הרבה תשוקה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. כל הקבוצות בליגת האלופות הן קבוצות ב'טופ'. יש לנו בית קשה, אבל צריך להסתכל רק על המשחק מחר ולא על כל הבית".

    שמידט גם סיפר: "דיברתי עם ערן זהבי אחרי ההגרלה. כמובן שיש לבפניקה המון מסורת, אבל אני תמיד אומר שמשחקים 90 דקות כדי לנצח רק מה שיקרה על המגרש יקבע. רבע גמר ליגת האלופות יהיה הישג אדיר, אבל אנחנו לא צריכים לחשוב על זה, אלא רק להתמקד במה שקורה העונה. המטרה היא להעפיל משלב הבתים וזו חייבת להיות המטרה שלנו".

    לסיום אמר: "לגבי דראקסלר, הוא היה פצוע ולא התאמן, עכשיו הוא איתנו, מתאמן והוא כשיר לשחק, אבל הוא זקוק לעוד כמה שבועות כדי לחזור לעצמו. הוא שחקן מאוד חשוב והוא יהיה בסגל מחר - הוא לא יפתח, אבל הוא יכול לשחק כמה דקות".

    הרכב משוער: אודיסאס ולחודימוס, אלכסנדר בה, ניקולאס אוטאמנדי, אנטוניו סילבה, אלכס גרימאלדו, אנסו פרננדס, פלורנטינו, ז'ואאו מריו, דויד נרס, רפא סילבה, גונסאלו ראמוס.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully