וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני החיזוק של בנפיקה לא צפויים לשחק נגד מכבי חיפה

יוליאן דראקסלר החלים מפציעה ארוכה בברך וגם ג'ון ברוקס מתאמן, אבל השניים לכל היותר יישבו על הספסל בפתיחת ליגת האלופות. הבלם בן ה-18 אנטוניו סילבה אמור לפתוח

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

בנפיקה עברה ערב לא פשוט ביום שישי כאשר נזקקה לפנדל לאחר יותר מ-100 דקות של משחק כדי להכניע 1:2 את ויזלה הצנועה, אבל ביום שלישי מבטיחים הנשרים שהסיפור יהיה שונה לגמרי במשחק פתיחת ליגת האלופות מול אלופת ישראל, מכבי חיפה.

בנפיקה אמנם ניצחה את כל משחקיה העונה, אך סובלת ממצוקת בלמים וגם למשחק נגד מכבי חיפה לא יחזרו אחד משלושת הפצועים מוראטו, לוקאס וריסימו וז'ואאו ויקטור, כשגם המצטרף החדש ג'ון ברוקס רחוק מכושר משחק ונראה כי יתלבש למשחק מול מכבי חיפה, אבל לא יפתח. המשמעות היא שבמרכז ההגנה ימשיכו לשתף פעולה ניקולס אוטמנדי ואנטוניו סילבה בן ה-18, שבעונה שעברה שותף בעיקר במשחקי קבוצת המילואים והעונה רשם שתי הופעות בהרכב במשחקי הליגה - הופעותיו הרשמיות הראשונות בבנפיקה. מכאן שמול מכבי חיפה תהיה זו בכורה אירופית לבלם הצעיר.

שחקן פריס סן ז'רמן יוליאן דראקסלר. רויטרס
שחקן פריס סן ז'רמן יוליאן דראקסלר/רויטרס

בשורה נוספת עבור מכבי חיפה היא שגם יוליאן דראקסלר, הקשר הגרמני שעבר מפריז סן ז'רמן לבנפיקה בהשאלה ב-1 בספטמבר, לא יפתח בהרכב באצטדיון האור מחרתיים. לפי הפרסומים בפורטוגל, דראקסלר התאושש מפציעה ארוכה בברך שהשביתה אותו מאז חודש מרץ, שב לאימונים ועשוי להיכלל בסגל מול מכבי חיפה, אולם לא רבים הסיכויים שישולב לזמן ממושך, אם בכלל. ב"A BOLA" נכתב כי רוג'ר שמידט עשוי לכלול את דראקסלר בסגל כדי להעניק לו את האפשרות לחוות משחק ביתי ראשון בליגת האלופות.

אופ"א גם פרסמה היום את שיבוצי השופטים למחזור הפתיחה בליגת האלופות ואת המפגש בין בנפיקה למכבי חיפה ינהל צוות שבדי בראשות אנדראס אקברג, ששפט בעברו את הניצחון של ואדוץ על הפועל תל אביב במוקדמות הליגה האירופית ב-2011 וכן את ה-1:2 של הפועל באר שבע על בודפשט הונבד במוקדמות ליגת האלופות ב-2017. שופטי המסך יהיו הולנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully