וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוגגת ניצחון נוסף בדקה ה-90: "זה לא מקרי ולא מזל"

4.9.2022 / 7:20

האלופה כבשה ב-1:2 בבאר שבע את שערה הרביעי העונה בתוספת הזמן, שחקן בקבוצה: "אנחנו עובדים על זה מנטלית". אלברמן ירד לדשא במטרה למנוע עימותים, בקבוצה הודו: "אין בעיה עם עצבים, מולם זה תמיד הופך ליותר". לביא ייצא לליסבון, קורנו ינסה להתאמן

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

1. מכבי חיפה המשיכה אמש (שבת) את המומנטום האדיר בו היא נמצאת. למרות פיגור מוקדם, הירוקים חגגו בסיום 1:2 על הפועל באר שבע משער ניצחון בתוספת הזמן והשחקנים חגגו עם הקהל שעשה את הדרך לבירת הנגב.

מי שכיב בחגיגות מול הקהל היה כובש שער הניצחון, פרנזי פיירו שפיזז אל מול הקהל הירוק. אם יש משהו ששימח את אנשי חיפה יותר מכל, זו העובדה ששוב הקבוצה הוכיחה ווינריות. הירוקים כבשו בעשרת המשחקים שלהם מתחילת העונה בכל המפעלים ארבעה שערים מהדקה התשעים ואילך - שער השוויון של דולב חזיזה מול אולימפיאקוס במשחק הבית שנתן הרבה ביטחון לגומלין, שער העלייה לליגת האלופות בבלגרד, שער של צ'ארון שרי שקבע 1:4 מול מכבי נתניה ושער הניצחון של פיירו אמש. "זה לא מקרי ולא מזל", קבע שחקן בחיפה, "אנחנו פשוט לא מוותרים עד שריקת הסיום וזה משהו שאנחנו עובדים עליו גם מנטלית".

מלבד הפן המנטלי, במכבי חיפה החמיאו לצוות הכושר של המועדון על כך שלמרות העומס האדיר, הקבוצה ממשיכה לשחק בקצב גבוה עד השריקה לסיום.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
שוב הכריע. אצילי/דני מרון

2. עם השריקה למחצית, ירד המנהל הספורטיבי גל אלברמן לכר הדשא ויחד עם אנשי המועדון מנע מהשחקנים לרדת לחדר ההלבשה עד אשר יידעו ששחקני ואנשי הפועל באר שבע כבר נמצאים בחדר ההלבשה. בחיפה למדו לקח מהמשחקים הקודמים מול היריבה מהדרום, אז התפתחו עימותים של ממש, ועל כן החליטו במכבי חיפה לנסות ככל שביכולתם למנוע חיכוכים אפשריים וביקשו מהשחקנים להמתין עם הירידה.

"אפשר שיהיה משחק עם עצבים, אבל נגד באר שבע זה תמיד הופך ליותר מזה", אמר שחקן בקבוצה, "לא הבנו על מה הטענות בסיום, ספורי היה חייב לקבל אדום והיה פנדל ברור". בחיפה החמיאו לשחקנים גם על העובדה שהעימותים לא הוציאו אותם מריכוז.

נטע לביא עם פרנזי פיירו שחקני מכבי חיפה. דני מרון
הקפטן ימריא לליסבון. נטע לביא/דני מרון

3. לאחר הניצחון שהותיר אותה עם מאזן מושלם, הקבוצה תחל בהכנות לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מול בנפיקה ליסבון ביום שלישי. השחקנים לא חזרו לבתים אחרי המשחק אתמול והתכנסו במלון באזור המרכז, לקראת אימון בוקר שאחריו תצא הקבוצה לפורטוגל. הקפטן נטע לביא ייצא עם הקבוצה לליסבון ואף צפוי לפתוח בהרכב, אם לא ישנה את החלטתו באופן דרמטי.

לביא שוחח עם אנשי המועדון והבהיר להם שהוא נוטה לצאת למשחק ושלח גם את אותו מסר לחבריו לקבוצה. לביא, כזכור, התלבט אם לצאת למשחק לאור הברית של בנו הבכור, שאמורה להתקיים ביום המשחק. מי שעוד ייצאו לליסבון הם שחקני העבר של המועדון משה סלקטר וברוך ממן, שזכו להזמנה מהמועדון.

בחיפה היו מודאגים מכך שפייר קורנו הוחלף אתמול, אך לאחר בדיקה ראשונית התברר שהוא לא סובל מקרע בגיד אכילס. יחד עם זאת, השחקן ינסה לערוך אימונים ורק לקראת המשחק יוחלט אם לפתוח איתו בהרכב. אם קורנו לא יהיה כשיר, סאן מנחם או סוף פודגוראנו ימלאו את מקומו.

הירוקים ינחתו היום בערב בליסבון לאחר טיסה של שש שעות ומחר יערכו אימון מסכם באיצטדיון האור: "אנחנו במומנטום אדיר", הצהיר אחד השחקנים הבכירים, "ברור שבנפיקה זו קבוצה בסדר גודל שעוד לא נתקלנו בה העונה, אבל אנחנו באמת מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

כעת כאמור מכבי חיפה מתכוננת למשחק הבכורה שלה העונה בליגת האלופות ביום שלישי בפורטוגל מול בנפיקה, כשהמשחק הבא שלה בליגה יהיה מול סקציה נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully