וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא צפוי לשחק בליסבון, אופטימיות לגבי קורנו, בכר: "כמו ווינרים"

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 23:59

למרות ברית המילה של בנו הבכור, הקפטן החליט להצטרף לחבריו למשחק נגד בנפיקה. המגן כנראה לא סובל מקרע. בכר: "עוד שלושה ימים ליגת האלופות - מרגש להגיד את זה"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

חגיגה גדולה הערב (שבת) במכבי חיפה אחרי ה-1:2 הדרמטי על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. שלושה ימים לפני המשחק נגד בנפיקה בליסבון, האלופה חזרה עם שלוש נקודות יקרות מבירת הנגב ושמרה על מאזן מושלם.

בחיפה שללו הערב בבדיקה ראשונית קרע בגיד אכילס של פייר קורנו, שנפצע והוחלף במחצית השנייה. הצרפתי אמור לעבור צילום, אבל בצוות הרפואי העריכו שמדובר ברגישות בלבד.

הקפטן נטע לביא צפוי לצאת למשחק בליסבון (שלישי, 22:00). כזכור ללביא נולד בן בכור ושיתופו במשחק בליסבון היה בספק בשל טקס ברית המילה. כעת לפי גורמים בקבוצה לביא קיבל החלטה לצאת וצפוי להודיע זאת לראשי המועדון סופית לאחר המשחק הערב מול הפועל באר שבע.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

נטע לביא, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מוכן להחמיץ את הרגע הזה. לביא/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "משחק עם הרבה אירועים ומהפך מאוד חשוב. עשינו את זה כמו ווינרים. במחצית הראשונה הרגשתי קבוצה שלמרות הספיגה חוזרת למשחק בצורה מוצדקת, מניעה כדור, משחקת טוב. דווקא נגד 10 שחקנים עשינו דברים פחות טוב, אבל בתקופה כזו, נגד יריבה כזו חזקה - מגיע לשחקנים כל הכבוד".

בכר המשיך הערב: "במחצית השנייה לא הנענו מספיק טוב, הלכנו עם הראש בקיר דרך האמצע ובסוף זרקנו מה שאפשר. כשאתה משחק עם שרי ופאני כקשרים אחוריים אתה חשוף למתפרצות, אבל נגד 10 שחקנים חייבים להעז. אצילי? יודע להכניס את עצמו למשחק גם כשפחות הולך. הוא ווינר אמיתי".

המאמן התייחס גם למשחקים האחרונים נגד הפועל באר שבע, שהיו מאוד חמים: "לפני כל משחק עם הפועל באר שבע אנחנו רוצים להרגיע. אנחנו רוצים להתעסק בכדורגל כי אנחנו טובים בכדורגל".

בכר סיכם: "רכש? יש את החלון הישראלי ואני לא יכול להגיד סתם דברים. ברור שבאירופה רשמנו את מי שצריך. יש עוד שלושה ימים ימים משחק ראשון בליגת האלופות - מרגש להגיד את זה. בנפיקה חזקה מאוד. ההרכבים בהתאם למשחק ובהתאם לסיטואציה. צריך לתת פוש עד פגרת הנבחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"עכשיו יש בנפיקה, ליגת האלופות, כיף גדול". אצילי/דני מרון

עומר אצילי אמר הערב: "שלוש נקודות חשובות. עכשיו יש בנפיקה, ליגת האלופות, כיף גדול. תמיד יש אמוציות נגד הפועל באר שבע. אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך ככה כמה שיותר. לכולנו ליגת האלופות זה דבר חדש, חוויה של פעם בחיים. מחכה כבר להתחיל את זה. אנחנו באים לנצח, הלוואי שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully