וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד עונה לאוהדים: "אני מחויב להפועל באר שבע"

5.9.2022 / 14:56

הבלם הגיב לביקורות הקהל: "שפת הגוף שלי נובעת מהביטחון העצמי ולא מחוסר חשק. אני מכבד את ההחלטות של המאמן ואמשיך לתת את כל כולי למען המועדון". יוני סטויאנוב זומן לראשונה לנבחרת בולגריה על ידי מלאדן קרסטאיץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

במחזור האחרון, הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי חיפה במשחק מלא אמוציות. אחד השחקנים שספגו את הביקורת הגדולה ביותר היה חאתם עבד אלחמיד, שחקן ההגנה של הקבוצה מהדרום. הטענות שעלו מצד האוהדים היו לגבי העבירה שביצע ושגרמה לפנדל לזכות הירוקים, שפת הגוף שלו ועל חוסר חשק לשחק במועדון.

בפוסט באינסטגרם, אלחמיד ענה למבקריו ולאוהדי הקבוצה: "אוהדים יקרים, אין לי כוונה להיכנס לדון בזה שאני מחויב או לא למועדון שאני כל כך אוהב. אף פעם לא התייחסתי לביקורת מקצועית, כי היא לא מעניינת אותי ואני יודע בדיוק מה אני שווה. אני מגיב כאן, כי מלא אוהדים רוצים שאני אדבר בקשר לטענות שאני משחק בלי חשק, ומתוך רצון לעבור למועדון אחר בארץ. זה פשוט הזיה ומי שאומר את זה חסר מושג. שפת הגוף שלי נובעת מביטחון עצמי ולא מחוסר חשק".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם חאתם עבד אלחמיד. דני מרון
מכבד את החלטת המאמן. אליניב ברדה וחאתם עבד אלחמיד/דני מרון

"אני שונא לשחק בתפקידים שאני לא אוהב להיות בהם, אבל חייב לשחק כי המאמן ביקש ואני צריך לכבד את זה", הוסיף המגן, "עשיתי טעות במשחק וגרמתי לפנדל, ועל זה אני לוקח אחריות. זאת רק מכה קלה בכנף, אמשיך לתת את כל כולי עבור הצלחת המעדון כל עוד אני עולה על הדשא ושם את החולצה האדומה", סיכם אלחמיד.

בתוך כך, בשורה משמחת קיבל היום קשר הקבוצה יוני סטויאנוב, שזומן לראשונה לסגל נבחרת בולגריה הבוגרת לקראת צמד המשחקים בבית מול גיברלטר ולאחר מכן בצפון מקדוניה במסגרת ליגת האומות. סטויאנוב בן ה-21 הגיע הקיץ מהפועל כפר סבא ועד כה העונה שותף כמחליף בניצחון על דינמו מינסק ובהפסד למ.ס. אשדוד. זהו זימון בכורה שלו לבולגריה הבוגרת, אולם בנבחרת עד גיל 21 כבר רשם שש הופעות, ארבע מהן בהרכב. אם ישותף על ידי המאמן מלאדן קרסטאיץ', כידוע בעונה שעברה מאמנה של מכבי תל אביב, הוא לא יוכל בעתיד לייצג את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully