וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו וערן זהבי ישובו לסגל נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 12:51

בנוסף לכושרו המצוין בליגה הסרבית, בניון וחזן רואים בנאתכו מנהיג חשוב והוא ישוב לסגל למשחק החשוב מול אלבניה. בעיות בחוד? זהבי ובריבו יזומנו על רקע החיסרון של וייסמן וסולומון, הפרישה של דאבור וההחלטה על אצילי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

ביברס נאתכו יחזור לנבחרת ישראל לקראת המשחק החשוב מול אלבניה בליגת האומות ב-24 בחודש. קשר פרטיזן בלגרד מצוי בכושר פנטסטי מתחילת העונה בסרביה ואמש כבש את שערו החמישי העונה. בזימונים האחרונים נאתכו לא היה בסגל הנבחרת בגלל פציעה ועל אף הכוונה להצעיר את הנבחרת, צפויים המנהל המקצועי יוסי בניון ומאמן הנבחרת אלון חזן, להחליט על זימונו של הקשר בן ה-34 שנתפס גם כמנהיג וכאחד הקפטנים המשמעותיים שהיו בנבחרת מאז ומתמיד.

שחקני נבחרת ישראל ביברס נאתכו, ערן זהבי. ברני ארדוב
עדיין במיטבם. נאתכו וזהבי/ברני ארדוב

גם ערן זהבי שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה, יחזור לסגל הנבחרת בהמשך החודש אחרי שחזר לעצמו במכבי תל אביב ופתח את העונה עם שערים ויכולת טובה. הנבחרת תצטרך להסתדר ללא מונאס דאבור שפרש, מנור סולומון שנפצע ושון וייסמן שעדיין לא חזר בעצמו מהפציעה שלו. גם עומר אצילי, שעניין זימונו יידון בין כתלי ההתאחדות בשבוע הבא, צפוי להיעדר בשל הפרטים שפורסמו אודותיו בתחקיר העיתונאי. תאי בריבו שמשחק באוסטריה ומצוי בכושר הבקעה מצוין מתחילת העונה, שוב יהיה בסגל ובצוות המקצועי בונים עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully