וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר ליונתן כהן: מכבי ת"א במו"מ עם עוד זר לחלק הקדמי, נחמיאס יעזוב?

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 9:02

בקבוצה מרוצים מהגעת לוקאסן, נמשכות השיחות עם פיזה על האקס, נחמיאס עשוי לעזוב על רקע העומס בבלמים. הבעיות בהתקפה יובילו את איביץ' לשנות מערך באשדוד?

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מההחתמה של דריק לוקאסן ומבהירים שלא מדובר בברירת מחדל או בבלם שהוחתם תחת לחץ למצוא מישהו לפני סגירת החלון. גורמים במועדון העידו אמש והבוקר (שני) כי מייד אחרי שהבלם הדני אנדראס מקסו ירד מרשימת הרכש במהלך חודש יולי, הלכו במכבי תל אביב על לוקאסן אבל פ.ס.וו אינדהובן לא רצתה לשחרר אותו בטענה שיש לה שני בלמים פצועים בסגל והיא עשויה להזדקק לשירותיו של לוקאסן במהלך הקיץ. הניסיונות של מכבי תל אביב לסגור עסקה מול ההולנדים לפני חודש וחצי, העלו חרס ובמכבי תל אביב לקחו צעד אחורה והחליטו כבר לוותר. אלא שגם האופציות האחרות שהיו על השולחן מבחינת מכבי תל אביב, לא הבשילו לכדי עסקה ומכבי תל אביב חזרה ללוקאסן בשבועיים האחרונים כאשר פ.ס.וו איינדהובן כבר הסכימה לשחררו בהעברה חופשית. לוקאסן עוד התלבט בין מכבי תל אביב לבין קבוצות אחרות שהתעניינו בו, אבל הנוכחות של ערן זהבי ויוריס ואן אובריים אותם הוא מכיר היטב, הובילה לכך שהחליט להגיע למכבי תל אביב.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול דריק לוקאסן שחקן אלקמאר. ברני ארדוב
מי שמגיע, ומי שלא. דסה מול לוקאסן/ברני ארדוב

יש לציין כי מכבי תל אביב התלבטה בעשרת הימים האחרונים האם היא זקוקה לעוד בלם בסגל, אחרי שברשותה כבר חמישה, אבל המעבר של ולדאן איביץ' למערך ובו שלושה בלמים, הכריע כי צריך עוד בלם איכותי בסגל לקראת העונה הארוכה של הקבוצה בסיומה היא רוצה להחזיר לשורותיה את האליפות.

לוקאסן מגיע כאמור בהעברה חופשית והוא צפוי להשתכר כ-450 אלף יורו נטו בכל אחת משתי העונות עליהן חתם. במכבי תל אביב לא צפויים לעמוד בדרכו של עידן נחמיאס אם יבקש להשתחרר בהשאלה. נחמיאס הופך כעת לבלם השישי בסגל של מכבי תל אביב, אחרי ששרן ייני ושחר פיבן מועדפים על פניו. ביחד עם ניר ביטון, אנריק סבוריט ולוקאסן יש כאמור למכבי תל אביב מצבת בלמים מרשימה ואם נחמיאס ירגיש שהוא לא יכול לעבור עונה בה הוא מראש לא מתוכנן להיות בלם פותח, במכבי תל אביב לא אמורים להתנגד לשחרור שלו.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
פיזה רוצה להחזיר את ההשקעה. כהן/רויטרס
שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס. דני מרון
הפך לבלם שישי. נחמיאס/דני מרון

בתוך כך נמשכות השיחות בין מכבי תל אביב לפיזה על יונתן כהן כאשר הבסיס לדמי המעבר הם אותם 1.1 מיליון יורו שמהווים את התשלום השני שהאיטלקים צריכים להעביר החודש למכבי תל אביב תמורת החלוץ. האיטלקים לא מסתפקים בסכום הזה ורוצים להתקרב ל-2.2 מיליון יורו ששילמו לפני שנה על כהן. שני המועדונים יסגרו את הפרטים בקרוב מאחר שפיזה לא מעוניינת בשחקן ולראיה הוא לא נכלל בסגל שלה במשחקים האחרונים.

ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הסגל לא סגור. איביץ'/אריאל שלום

בנוסף לכהן, מכבי תל אביב תצרף זר קדמי שיכול לשחק כחלוץ וכשחקן כנף. בקבוצה קיוו להנחית את אלדו קאלולו אחרי שכבר סיכמו עם סושו על רכישתו, אבל השחקן הבהיר בסוף השבוע האחרון כי הוא נשאר בקבוצתו ולא יגיע למכבי תל אביב. כעת עובדים בקבוצה על צירוף זר בתפקיד הזה ולא יישארו במצבת החלוצים הזו. לולדאן איביץ' מצוקה אמיתית בחלק הקדמי לקראת שבת. ג'ורג'ה יובאנוביץ' הורחק מול קרית שמונה שלשום ויעדר ודור תורג'מן עושה בימים אלה טירונות. ערן זהבי הוא החלוץ היחיד בסגל של הסרבי, שעשוי להחליף בשל כך מערך ולעבור לשחק עם חלוץ אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully