וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל רוצה לעשות היסטוריה, גל מקל: "באים לטרוף"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 7:28

אחרי הניצחונות על פינלנד והולנד, הנבחרת תפגוש את פולין ותנסה לעלות לראשונה בתולדותיה למאזן 0:3 באליפות אירופה, כשתתמודד מול נבחרת גבוהה ופיזית שעשתה לה הרבה צרות בעבר. הקפטן יודע: "הפסד עשוי לסבך אותנו"

קבלת שבת של נבחרת ישראל/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תנסה לרשום היום (שני, 15:00) היסטוריה מבחינתה כשתפגוש את נבחרת פולין במסגרת המשחק השלישי בשלב הבתים של יורובאסקט 2022. אחרי הניצחונות היפים על פינלנד והולנד - ישראל תנסה לעלות לראשונה בתולדותיה למאזן 0:3 באליפות אירופה, לאחר ששלוש פעמים בעבר פתחה את האליפות עם שני ניצחונות, ולאחר מכן הפסידה במשחק השלישי.

בנבחרת יודעים שהמשימה נגד הפולנים, שניצחו במשחק הראשון את צ'כיה והובסו במשחק השני נגד פינלנד, הולכת להיות קשה, אפילו קשה מאוד. הפולנים ניצחו את ישראל בסגל די דומה רק לפני שלושה חודשים, ומציגים משחק פנים עם מספר רב של שחקנים, כשמעל כולם אלכסנדר ברצ'לובסקי בן ה-21, שלישראל לא היו תשובות אליו במשחק שנערך בהיכל שלמה לפני כשנה.

שחקני נבחרת ישראל דני אבדיה, תמיר בלאט, עם גיא גודס. אתר פיב"א, אתר רשמי
איך ישראל תצליח להתמודד עם הגובה של הפולנים? גודס/אתר רשמי, אתר פיב"א

בנבחרת עבדו אתמול באימון הצהריים על פיתרונות למשחק הפולני, ועל דברים שניתן לעשות כדי למנוע את הדומיננטיות בצבע, ובמקביל על ניסיון להאט את שני השחקנים המובילים של הנבחרת היריבה - אי ג'יי סלוטר ומתיאוש פוניטקה. לאחר מכן בשעות אחר הצהריים נערך תדריך וידאו מקיף על הדברים הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת ישראל גל מקל, גיא פניני. אתר פיב"א, אתר רשמי
"רואים וידאו ובאים לטרוף. מלחמת עולם. ניצחון ישים אותנו במקום מצוין, הפסד יכול לסבך אותנו". מקל/אתר רשמי, אתר פיב"א

אחד השחקנים המובילים של הנבחרת בטורניר הזה הוא גל מקל, דבר שלא אמור להפתיע כשמדובר בקפטן בן 34 ששיחק ביורובאסקט הראשון שלו לפני 13 שנים, אלא שהסיטואציה סביב מקל השנה היא כזאת שלא הייתה אמורה להביא אותו בכושר טוב לאליפות.

מקל לא שיחק באופן פעיל בקבוצה מאז חודש פברואר, פספס חלקים מההכנה בגלל מצבו הרפואי של ווילי סימס, אביה של אשתו דניאל, וגם הגיל המתבגר שלו היה אמור להיות פקטור. אלא שמקל על הפרקט הוא אחד השחקנים היציבים והטובים של הנבחרת.

"לא מסתכלים קדימה מדי, לא על שמינית הגמר ולא על רבע הגמר, מסתכלים רק על פולין. הצוות מאמנים מכין אותנו בנגיעות, רואים וידאו ובאים לטרוף. מלחמת עולם. ניצחון ישים אותנו במקום מצוין, הפסד יכול לסבך אותנו", אמר הקפטן.

מקל התייחס למאצ'אפ עם הפולנים ואמר: "בפעם האחרונה היה לנו קשה איתם בפולין, אנחנו מכבדים אותם מאוד, נבחרת פיזית ומאומנת עם שני שחקנים דומיננטים שעושים הרבה נזק, נצטרך לבוא מרוכזים, אני מאמין שאפשר לעשות את זה. אנחנו מדברים על פתיחות המשחק, ברמת האגרסיביות והריכוז, צריכים לעשות צעד קדימה ולא להיקלע לבור כמו שהיה בשני המשחקים הראשונים, לשם אנחנו מכוונים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully