וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל על ווילי סימס: "המצב לא טוב, יושבים ליד המיטה שלו ומתפללים"

כוכב העבר מאושפז בבית חולים לאחר שעבר אירוע לב. הוא יצא מסכנת חיים, אבל חתנו, קפטן נבחרת ישראל, מספר: "החמצתי את המשחק האחרון כדי להיות עם המשפחה. אני אוהב מאוד את ווילי, וזה קשה"

פלייר ים מדר ודני אבדיה שרים אייל גולן באימון נבחרת ישראל/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

כוכב העבר ווילי סימס מאושפז בבית החולים, לאחר שעבר אירוע לב ביום רביעי האחרון. הוא יצא מסכנת חיים מיידית, אך מצבו עדיין מוגדר קשה.

גל מקל, קפטן נבחרת ישראל, נשוי לדניאל, בתו של סימס. "אני לא איכנס לגיליון הרפואי, אבל המצב לא טוב", אמר היום מקל בהתייחסו לחותנו. "אנחנו יושבים ליד המיטה שלו ומתפללים. החמצתי את המשחק האחרון כדי להיות עם המשפחה. אני אוהב מאוד את ווילי, וזה קשה".

גל מקל, נבחרת ישראל. דני מרון
"יושבים ליד המיטה של ווילי ומתפללים". מקל/דני מרון

סימס, 64, היה אחד השחקנים הבולטים בליגה הישראלית בשנות ה-80 וה-90, כולל קדנציה מוצלחת במכבי תל אביב בין 1987 ל-1992, שבמהלכה זכה עם הקבוצה בחמש אליפויות והגיע לשני גמרי גביעי אירופה.

סימס, יליד ניו יורק, גדל בארה"ב עם סבתו, אמריקנית אפריקנית שהתגיירה. הוא הגיע לישראל למכביה עם נבחרת ארה"ב, והחל בקריירה מרשימה בליגה הישראלית. הוא שיחק תחילה במכבי חיפה, אחר כך זכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב והופיע גם באליצור נתניה, הפועל אילת ומכבי חדרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ווילי סימס בהלווייתו של מוני פנאן. ברני ארדוב
שנים גדולות במכבי והפועל תל אביב. סימס/ברני ארדוב
ווילי סימס. משה שי, פלאש 90
במדי מכבי היה קרוב לגביע אירופה. סימס/פלאש 90, משה שי

סימס הכיר בישראל את אשתו אריאלה, ונשאר לחיות בה גם לאחר פרישתו. הוא הפך למאמן אירובי וקיקבוקסינג, ובין לבין גם ניסה את מזלו כעוזר מאמן בליגת העל, כשעבד תחת אריק אלפסי ז"ל בברק נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully