וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת טורקיה מאיימת לפרוש מהיורובאסקט לאחר שקורקמאז הותקף

סגן נשיא האיגוד טען כי שלושה גאורגים תקפו את הגארד יחד עם שוטרים, ודרש לקבל את צילומי האבטחה. וגם: האם פיב"א סייעה למארחת?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

תקרית מבישה ומיותרת מאיימת לקלקל את חגיגת הכדורסל שסיפקה אליפות אירופה בשלושת ימיה הראשונים. לאחר ההפסד 88:83 לגאורגיה בתום שתי הארכות, בנבחרת טורקיה טענו הערב (ראשון) כי השחקן פורקאן קורקמאז הותקף על ידי שלושה משחקני היריבה ואנשי אבטחה במנהרה שמובילה אל חדרי ההלבשה באולם בטביליסי.

האירוע התרחש לאחר שקורקמאז הורחק מהמשחק ביחד עם שחקן נבחרת גאורגיה דודה סנאדזה, בעקבות עימות פיזי בין השניים כשנותרו כמעט חמש דקות לסוף הרבע הרביעי.

סגן נשיא האיגוד הטורקי, עומר עונאן, איים ואמר לאתר "יורוהופס" כי "אם צילומי האבטחה מהמנהרה לא יימסרו לידינו, נפרוש מהטורניר". עונאן תיאר את התקרית: "כשקורקמאז היה בדרכו לחדר ההלבשה, התקיפו אותו במנהרה שחקנים גאורגיים שלא היו רשומים בטופס המשחק, ביחד עם השחקן המורחק (סנאדזה) והמשטרה. בסיום המשחק, 30 שוטרים ניסו לגרור אותנו למכות ונקלענו לעימות עם שוטר גאורגי. אני קורא לפיב"א - אל תעשו מאיתנו מטומטמים. הם ימסרו לנו את כל הקלטות בלי להחסיר שום דבר".

שחקן נבחרת גאורגיה דודה סנאדזה שומר על שחקן נבחרת טורקיה פורקאן קורקמאז. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שני השחקנים שהורחקו לפני התקרית המדוברת. סנאדזה וקורקמאז/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
מאמן נבחרת טורקיה ארגין עתמאן זועם. רויטרס
איבד את זה. עתמאן זועם/רויטרס

וזה לא היה הרגע השנוי במחלוקת היחיד במשחק: מתברר כי ברגע ששני השחקנים הורחקו, אנשי המזכירות של פיב"א נתנו לשעון המשחק לרדת ב-22 שניות בזמן שההתמודדות עצמה הופסקה, כאשר לוח התוצאות הראה 59:62 לגאורגיה.

עוזר המאמן הטורקי, הקאן דמיר, התייצב למסיבת העיתונאים בסיום כיוון שארגין עתמאן הורחק אף הוא בסיום ההארכה השנייה, אמר: "עצם העובדה שירדו 22 שניות, ולא אחת או שתיים, גורמת לנו לחשוב שזו לא הייתה טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully