וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו רונאלדו חגג: מנצ'סטר יונייטד לוהטת, טן האח רואה באנטוני "איום" על הליגה

יונייטד חגגה מול ארסנל ניצחון רביעי רצוף, ארטטה התלונן על השיפוט, המאמן המנצח מאושר בשביל השחקנים ומההשתלבות של אנטוני בהתקפה. רונאלדו מפרגן

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על ארסנל/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד השלימה אתמול (ראשון) ניצחון רביעי רצוף בליגה עם 1:3 גדול על ארסנל המוליכה. החבורה של טן האח נראתה מחוברת הרבה יותר מאז שני ההפסדים בפתיחת העונה ונהנתה מבכורה מוצלחת של שחקן הרכש, אנטוני, שכבש בבכורה שלו במדי המועדון.

טן האח התרשם מהופעתו של השחקן הברזילאי. "היה חסר לנו שחקן בכנף ימין. ראשפורד וסאנצ'ו יכולים לשחק שם, אבל הם מעדיפים לשחק בשמאל", אמר המאמן ההולנדי, "אני יכול לומר בפה מלא שכעת, יש לנו שחקן התקפה לכנף ימין. יש לו פוטנציאל עצום וכשרון ענק. אנחנו בכיוון טוב ואנחנו צריכים להמשיך ככה". טן האח כמובן מרוצה מהשער של אנטוני, שהגיע במחיר שגרר המון ביקורות (100 מיליון יורו, לחלוץ חסר ניסיון), ואתמול כבש. לדברי המאמן, אנטוני יכול להיות "החוליה החסרה" במערך של יונייטד המתגבשת, ואמר על הברזילאי בן ה-22: "כולם רואים את הפוטנציאל שלו. הוא יהווה איום על הפרמיירליג. הייתה חסרה לנו חוליה באגף הימני, אז עכשיו השגנו את החוליה החסרה".

מאמן השדים האדומים החמיא לכובש הצמד, מרכוס ראשפורד: "הוא היה מבריק היום. זאת הופעה נהדרת בשבילו בעמדת החלוץ, בקבלת ההחלטות ובלחץ שהוא ביצע על המגרש. אני מאוד שמח בשבילו, כי הוא השקיע המון מאמץ", הוא הוסיף, "אני רואה שיפור ניכר בקבוצה ובחדר הלבשה. היום נחגוג ומחר נתכונן למשחק הבא וכיצד אפשר להשתפר".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים, ברונו פרננדש מקדימה. רויטרס
חוגגים ניצחון רביעי רצוף. שחקני מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

שחקן הבית של יונייטד, ראשפורד, התלהב מהאחדות של הקבוצה במשחק: "כאשר אנחנו משחקים ביחד, דברים גדולים קורים. זה תמיד משחק קשה וגדול נגד ארסנל, חשוב שהצלחנו לשמור על הקצב הנכון ואני מאוד גאה בקבוצה שלנו".

בקבוצה גם היו מעודדים מהתגובה של כריסטיאנו רונאלדו, שחגג על הספסל את שער הבכורה של אנטוני. "כל הכבוד לבחורים", צייץ רונאלדו המפרגן, שגם הודה לאהדים שעודדו לאורך המשחק, על אף שבילה על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ארסנל מרטין אודגור מבצע עבירה על שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאן אריקסן. Michael Regan, GettyImages
העבירה שמנעה יתרון לארסנל. אודגארד ואריקסן/GettyImages, Michael Regan

מאמן התותחנים התלונן בסיום המשחק על השער של מרטינלי שנפסל בטענת עבירה על אריקסן. "צוות השיפוט אמר שזאת עבירה רכה. זה פשוט המשכיות ממשחקים קודמים, בשבוע שעבר עבירה רכה על סאקה לא הביאה לנו פנדל. אין לנו מה לעשות לגבי החלטות כאלה, זה כבר מאוחר מדי", אמר ארטטה, "אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו את המשחק כי הגענו להרבה הזדמנויות שלא ניצלנו לכדי שערים. לא היינו מסוכנים מספיק מול השער".

פרשן "סקיי ספורטס" וקפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, רוי קין, לא אהב את התירוצים של ארטטה להפסד. "מיקל מתראיין אחרי המשחק, ובכל פעם כשהוא אחרי הפסד הוא מתחיל לתרץ למה השופטים לא פעלו נכון או היו נגדו. מספיק עם התירוצים, תתעסק בקבוצה שלך", קין הוסיף, "מאוד אהבתי את המשחק של אריקסן, הוא המנוע של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully