וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי רצוף: יונייטד הנחילה הפסד בכורה לארסנל

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 21:05

ראשפורד כבש צמד, אנטוני עם שער ראשון במדי השדים האדומים בדרך לניצחון 1:3 על התותחנים, סאקה השווה זמנית. 2:5 לברייטון על לסטר המאכזבת

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על ארסנל/ספורט1

המחזור השישי באנגליה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם אחד המשחקים הגדולים ביותר שיש לפרמיירליג להציע: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ארסנל והמשיכה בכושר הנפלא בדרך למקום החמישי. עוד קודם לכן, ברייטון כבשה חמישה וניצחה את לסטר.

אנטוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
שער בכורה במדי יונייטד. אנטוני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:3

מנצ'סטר יונייטד מאותת לליגה שהיא קבוצה שצריך לספור העונה לאחר ניצחון ענק על מוליכת הטבלה. המשחק נפתח עם קצב מהיר והתקפות משני צידי המגרש, כשארסנל נראתה מסוכנת יותר לאורך רוב המחצית הראשונה. שער מוקדם של מרטינלי נפסל על ידי מערכת ה-VAR בעקבות עבירה בתחילת המהלך. הלחץ של ארסנל על הגנת יונייטד המשיך, אבל דווקא השדים האדומים עלו ליתרון משער הראשון של איש ה-100 מיליון, אנטוני, שכבר מתחיל לפרוע את השטרות. במחצית השנייה ארסנל חזרה עם שער של סאקה, אך ראשפורד עם צמד שערים ניצח לקבוצתו של טן האח את המשחק.

הניצחון הזה מביא את יונייטד עד למקום החמישי וקירב אותה לכדי 3 נקודות מהמוליכה, ארסנל. התותחנים עם איבוד נקודות ראשון העונה, הרבו לטעות בהגנה ואפשרו לשחקני יונייטד לצאת למתפרצות, כאשר כל שלושת השערים של המארחים היו במתפרצות קטלניות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק:

דקה 7: הזדמנות ראשונה נהדרת ליונייטד. אנטוני נכנס לעניינים מהר מאוד עם עקב לדאלוט, הפורטוגלי הגביהה לאריקסן שבעט מהאוויר קרוב למסגרת של ראמסדייל.

דקה 11: מסירה גדולה של סאקה מצאה את מרטינלי שדהר לרחבה של דה חאה וגלגל לפינה הרחוקה, אבל השופט פסל את השער בהתערבות ה-VAR עם עבירה מוקדמת במהלך על אריקסן.

דקה 32: מהלך קבוצתי יפייפה של ארסנל שהתחיל אצל אודגארד והמשיך עם נגיחה אדירה של מרטינלי, הסתיים עם הדיפה ענקית של דה חאה. התותחנים נראים קרובים לשער הראשון.

דקה 35: גול! התקפה קטלנית של יונייטד מסתיימת בשער הראשון של אנטוני במדי השדים האדומים אחרי מסירה טובה של ראשפורד. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 52: ארסנל פתחה את המחצית השנייה בלחץ אדיר על מנת למצוא את שער השוויון. כדור של מרטינלי מצא את סאקה שבעט בסמוך לקורה.

דקה 55: התקפה מסודרת נוספת של התותחנים הסתיימה בכדור גבוה של סאקה שחיפש את ז'סוס ברחבה ומצא את המשקוף.

דקה 60: גול! איבוד כדור של יונייטד במרכז המגרש הוביל למתפרצת של ארסנל, ז'סוס לא הצליח להגיע למצב בעיטה והכדור הורחק עד סאקה שגלגל אותו לרשת והשווה את התוצאה. ארסנל חזרה למשחק. 1:1.

דקה 66: גול! כדור ענק של ברונו בין שחקני הגנת ארסנל מצא את ראשפורד שדהר קדימה ובעט לפינה השמאלית של ראמסדייל. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 69: טעות גדולה של ראמסדייל הובילה למצב מסוכן של ברונו פרננדש, אבל השוער האנגלי הציל את ארסנל מהשער השלישי.

דקה 76: גול! עוד פעם מסירה מרהיבה של ברונו פרננדש מצאה את אריקסן, שמסר בתוך הרחבה לראשפורד מול שער ריק. החלוץ האנגלי לא התבלבל והעלה את יונייטד ליתרון מבטיח. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 86: פעולת הכנה יפה של גבריאל ז'סוס לפאביו ויירה הסתיימה עם בעיטה של הפורטוגלי מעל המשקוף של דה חאה.

דקה 92: ניסיון נוסף של ארסנל לצמצם את התוצאה, אבל בעיטה מקצה הרחבה של סמית' רואו עלתה מעל משקוף שער יונייטד.

שחקן ארסנל מרטין אודגור מבצע עבירה על שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאן אריקסן. Michael Regan, GettyImages
העבירה שהובילה לפסילת השער. אריקסן ואודגארד/GettyImages, Michael Regan

ברייטון - לסטר 2:5

לאחר ההפסד באמצע השבוע לפולהאם, ברייטון חזרה היום לנצח עם 2:5 מרשים על לסטר. השחפים רושמים ניצחון רביעי העונה ועלייה לטופ 4 בפרמיירליג. לעומת זאת, אצל השועלים ששקועים עמוק בתחתית הליגה, מעמדו של מאמן הקבוצה, ברנדן רוג'רס, מתערער והוא רושם הפסד ליגה רביעי רצוף. המשחק התחיל עם שער מהיר דווקא מצד האורחים, כשפאטסון דאקה מסר לקלצ'י איהנאצ'ו שהעלה את לסטר ליתרון כבר בדקה הראשונה. זה החזיק מעמד רק 9 דקות, כאשר לוק תומאס כבש שער עצמי לשער של קבוצתו. ברייטון השלימה את המהפך בדקה ה-15 עם שער של מויסס קייסדו אחרי מהלך קבוצתי נפלא. הטירוף נמשך בדקה ה-33 כשפאטסון דאקה השווה עם בעיטה אדירה לשער של סנאצ'ס. חניכיו של גרהאם פוטר החזירו את היתרון בדקה ה-47 אחרי מסירה של פסקאל גרוס ללאונרדו טרוסארד והבלגי בעט לפנימה הימנית של דני וורד בדרך ל-2:3. בדקה ה-71 אלכסיס מקאליסטר כבש מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה ברחבה של אנדידי על טרוסארד, והארגנטינאי קינח בדקה ה-97 עם כדור חופשי מרהיב כדי לחתום 2:5 מדהים לשחפים.

צפו בתקציר ניצחונה של ברייטון 2:5 על לסטר

תקציר ניצחונה של ברייטון 2:5 על לסטר סיטי/ספורט1
אלכסיס מקאליסטר שחקן ברייטון חוגג שער. רויטרס
צמד בדרך למקום הרביעי בליגה. אלכסיס מקאליסטר/רויטרס

מחזור 7 בפרמיירליג

פולהאם -צ'לסי
בורנמות' - ברייטון
לסטר - אסטון וילה
ליברפול - וולבס
סאות'המפטון - ברנטפורד
מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם
ארסנל - אברטון
ווסטהאם - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד
לידס - נוטינגהאם פורסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully