וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה גברה על הולנד לצערה של ישראל, ניצחונות לסרביה, יוון וקרואטיה

וסלי קלע 24 נקודות ב-80:88 וסיבך את "הבית הישראלי" בקרב על השמינית. פשיץ' חילק עומסים ב-70:100 על פינלנד, גם יאניס אנטטוקומפו נח ב-77:93 על בריטניה ומטקוביץ' ושאריץ' כיכבו ב-70:73 על אסטוניה. אוקראינה הכניעה גם את איטליה ונותרה מושלמת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

המחזור השלישי בשלב הבתים ביורובאסקט הסתיים היום (שני). במשחק המוקדם הפסידה ישראל לפולין, לאחר מכן קרואטיה התקשתה בניצחון על אטוניה, בעוד יוון הסתדרה מול בריטניה גם ללא יאניס וקוסטאס אנטטוקומפו שזכו למנוחה.

ב"בית הישראלי", צ'כיה גברה 80:88 על הולנד ונותרה במאבק על שמינית הגמר, כשייתכן שביום חמישי היא תיאבק בקרב גורלי מול ישראל על הכרטיס הנכסף, או לפחות על המקום השלישי בבית. עוד הערב, סרביה דרסה את פינלנד ב-30 הפרש ובמשחק נוסף אוקראינה שמרה על מאזן מושלם אחרי שניצחה גם את איטליה.

שחקן נבחרת יוון טיילר דורסי. Emanuele Cremaschi, GettyImages
יוון נותרה מושלמת. דורסי/GettyImages, Emanuele Cremaschi

בית ג'

קרואטיה - אסטוניה 70:73
לאחר ניצחונה הראשון בטורניר על בריטניה, הקרואטים ניצחו את האסטונים במשחק צמוד והשאירו אותם על אפס ניצחונות מאז תחילת האליפות. לאורך שלושה רבעים, הנבחרת הקרואטית שמרה על פער מינימלי מנבחרת אסטוניה, אבל ברבע האחרון האסטונים הצליחו לצמצם את ההפרש בזכות משחק מעולה של שחקן הפועל ירושלים, סים סנדר ונה שקלע 18 נקודות ומייק קאלב קוסטר שהוסיף 17 נקודות ו-5 ריבאונדים. אצל הקרואטים קרלו מטקוביץ' עם 17 נקודות ו-4 ריבאונדים בלט יחד עם דריו שאריץ' שקלע 15 והוריד 12 ריבאונדים.

בריטניה - יוון 93:77
גם ללא יאניס וקוסטאס אנטטוקומפו שזכו למנוחה, ליוונים לא הייתה בעיה לנצח את הבריטים. אחרי שכבר צלחו את שתי המשוכות העיקריות בבית, קרואטיה ואיטליה, היוונים עברו בשלום מפגש נוסף בדרך להבטחת המקום הראשון. קוסטאס סלוקאס הוביל את קלעי יוון עם 21 נקודות (5-6 לשלוש) וגם גאורגיוס פאפאיאניס בלט עם 17 נקודות. טיילר דורסי שכיכב עד כה, קלע 5 נקודות בלבד בכמעט 20 דקות על הפרקט. הבריטים עם הפסד שלישי ברציפות, אך נהנו מ-17 נקודות של לוק נלסון.

אוקראינה - איטליה 73:84
אוקראינה שמרה על מאזן מושלם. אחרי שניצחה את בריטניה ואסטוניה, סבי מיכאיליוק כיכב עם 25 נקודות וערב נפלא תרמו גם איוון טקצ'נקו ויוסוף סאנון עם 17 נקודות כל אחד. האיטלקים קיוו להתאושש מההפסד הצמוד ליוון אמש ובעיקר למנוע הסתבכות בקרב על המקום השני בבית, אבל במחצית השנייה אפסו כוחותיהם, הם איבדו את היתרון שעוד החזיקו בו בפתיחת הרבע השלישי וגם סימונה פונטקיו התקשה לעיני הקהל במילאנו וסיים עם 14 נקודות בלבד. גם ניקולו מלי קלע 2 נקודות בלבד ואילו לואיג'י דאטומה סיים עם 3. הקלע המוביל של האזורי היה אקילה פולונארה שקלע 17.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יאן וסלי, מרטין פטרקה, שחקני נבחרת צ'כיה. רויטרס
נשארו בחיים. פטרקה חוגג עם וסלי/רויטרס

בית ד'

צ'כיה - הולנד 80:88
במפגש בין שתי הנבחרות היחידות שעדיין לא ניצחו בבית ד', יאן וסלי כיכב עם 24 נקודות, מרטין פטרקה הוסיף 20 והצ'כים השיגו את ניצחון הבכורה באליפות ושמרו על הסיכוי להעפיל לשמינית הגמר. המארחת, בהדרכת המאמן הישראלי ננו גינזבורג, נאלצה להסתדר גם הפעם ללא תומאש סטוראנסקי ואולי הוא ישוב מחר במשחק קריטי נוסף לישראל כאשר צ'כיה תפגוש אטת פינלנד. יאניק פרנק הוביל את קלעי הולנד עם 2 נקודות.

סרביה - פינלנד 70:100
לאורי מרקאנן וחבריו דרסו אתמול את פולין, אבל מול אחת המועמדות למדליית הזהב זה לא היה כוחות מהרגע הראשון וסרביה משייטת לעבר שמינית הגמר והבטחת ראש הבית. מרקאנן שותף 24 דקות בלבד וסיים עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, אבל זה אפילו לא היה קרוב כדי להספיק לפינים שכבר להפסקה ירדו בפיגור 28 נקודות. המאמן הסרבי סבטיסלב פשיץ' ניצל את היתרון העצום כדי לחלק עומסים וכך ניקולה יוקיץ' שותף 27 דקות בערב "פושר" בו סיים עם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-14 ריבאונדים, ניקולה קליניץ' גם כן קלע 13 נקודות ב-27 דקות והקלעים המובילים היו וסיליה מיצ'יץ' ונמניה נדוביץ' עם 14 נקודות ב-22 ו-23 דקות בהתאמה. ניקולה מילוטינוב כלל לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully