וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מה לומר להגנתה: ישראל הפסידה 85:76 לפולין

הנבחרת לא שמרה ונענשה על כך בהפסד בכורה באליפות אירופה, שמנע את הבטחת הכרטיס לשמינית הגמר והסיט את הפוקוס לקרבות על המיקום בבית. אבדיה רשם רק 3 נקודות ומינוס 26 במדד, זוסמן ומדר בלטו עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה

נבחרת ישראל הגיעה למפגש עם פולין היום (שני) כשניצחון היה מבטיח לה כרטיס לשמינית גמר אליפות אירופה, אבל דווקא אחרי יום מנוחה, תצוגה נרפית לחלוטין עלתה לה בהפסד בכורה בטורניר - 85:76. לאור העובדה שמחר בערב (22:00) תחכה לה סרביה, אחת המועמדות לזכייה ביורובאסקט שיהיה קשה ביותר לדגדג אותה, הנבחרת עלולה להגיע למפגש עם צ'כיה במחזור האחרון תחת לחץ גדול לנצח כדי להימנע מהדחה מוקדמת.

בדיוק כפי שקרה לה בשני המשחקים הקודמים באליפות, ישראל נקלעה לבור דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק, בשל יכולת הגנתית מאכזבת. דני אבדיה, שהצטיין בדרך לשני הניצחונות על פינלנד והולנד, סבל מיום חלש מאוד וקלע רק סל אחד במשחק, אותו סיים במדד של מינוס 26. שחקניו של גיא גודס ביצעו רק 14 עבירות והפולנים ניצלו זאת כדי לקלוע ב-56% לשתיים, בנוסף ל-13 מ-30 בשלשות בדרך למאזן 1:2 שמשתווה לזה של ישראל.

קלעו לישראל: יובל זוסמן 18 (4/5 לשלוש), ים מדר 17, תמיר בלאט 10, תומר גינת (6 ריבאונדים ו-3 חטיפות) ונמרוד לוי 8 כל אחד, רומן סורקין 6, גל מקל, ג'ייק כהן ודני אבדיה (8 ריבאונדים) 3 כל אחד.

שחקן נבחרת ישראל ים מדר עם דני אבדיה. FIBA, אתר רשמי
הופעה חלשה שלו. דני אבדיה/אתר רשמי, FIBA
שחקן נבחרת ישראל נמרוד לוי. FIBA, אתר רשמי
הפסד בכורה לישראל ביורובאסקט. נמרוד לוי/אתר רשמי, FIBA

מהלך המשחק

רבע 1:

ישראל פתחה עם בלאט, מקל, אבדיה, לוי וסורקין בחמישייה. האחרון פתח עם סל קל, בלאט הוסיף שלשה וקבע 2:5 אחרי שבלצ'רובסקי קלע את הנקודות הראשונות במשחק לזכות פולין. בלצ'רובסקי הוסיף עוד ארבע והפך ל-5:6, סורקין הטביע מאליי אופ של מקל אבל סלוטר צלף שלשה. לוי ענה באחת משלו, סוקולובסקי ירה גם הוא מרחוק, סורקין המשיך בדקות הטובות והשווה ל-12:12. סוקולובסקי קלע עוד אחת מחוץ לקשת, פוניטקה הגדיל את הפער וסלוטר שלח את גודס לפסק זמן כשקבע 12:19. זיסקובסקי נתן ליריבה יתרון של תשע, גינת סיים התקפה יפה בנקודות ומיחאלק השיב לו בצד השני. קליעות עונשין של מדר סגרו את הרבע ב-23:16.

רבע 2:

אסיסט למדר ושלשה של בלאט קירבו את ישראל למינוס שתיים, מיחאלק קלע רק אחת מהקו אבל פוניטקה הגדיל ל-21:26. מדר הניח עוד שתיים קלות, בלצ'רובסקי השיב באותו מטבע וסלוטר פגע מרחוק - 23:31 פולני. אחרי שזוסמן צימק, סלוטר וצל הזמינו עוד פסק זמן של גודס במצב של 25:35. זוסמן חזר ממנו עם שלשה, גינת הוסיף סל, ואחרי פסק זמן של היריבה הגיעה שלשה של מקל שצימקה את ההפרש לשתיים. פוניטקה קלע מהקו, גרבאץ' מתוך הצבע ופולין ירדה להפסקה ביתרון 33:39.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נבחרת פולין חוגגים. רויטרס
ניצלו את חולשת ההגנה הישראלית. שחקני פולין/רויטרס

רבע 3:

בלצ'רובסקי פתח את הרבע עם עוד סל קל, צל במהלך של שלוש נקודות העלה ל-33:44. שלשות של זוסמן, כהן ובלאט, וסל של גינת לא עזרו לצמק כי צל קלע שתיים משלו, כאשר בתווך בלצ'רובסקי הוסיף עוד שתיים וגם סלוטר צלף מעבר לקשת, כך שפולין שמרה על יתרון 44:55. עוד שלשה של סלוטר כבר הפכה את הפער ל-14, מדר החזיר בשלשה בצד השני ואחר כך הוסיף נקודות מחצי מרחק, אבל סלוטר המשיך ללהוט ודזייבה קבע 49:63 לפולין. מדר סחט עבירה לשלוש זריקות ודייק בכולן, לוי קירב את ישראל אחרי אסיסט של גינת, בלצ'רובסקי השיב בנקודות משלו ואחרי קליעות עונשין של זוסמן, שלשה של מיחאלק קבעה 56:68 בתום 30 דקות.

רבע 4:

שלשה של זוסמן נענתה בנקודות עונשין של פוניטקה, אבדיה סוף סוף קלע נקודות ראשונות מחוץ לקשת, לוי הוסיף עוד שלשה והקטין ל-70:65, אבל בלצ'רובסקי קבר שלשה כמעט בלתי אפשרית וקלקל את המומנטום. מדר צלף גם הוא מרחוק, בלצ'רובסקי הטביע בלי הפרעה וסלוטר החזיר לדו ספרתי עם שלשה נוספת, לפני ששלח את ישראל לפסק זמן אחרי שהגדיל ל-68:80. ישראל המשיכה לאבד ופוניטקה תפר עוד שלשה, זוסמן קלע אחרי חטיפה של גינת ובלאט השאיר נקודה על הקו לפני שצימק ל-83:71. זוסמן תרם עוד שלשה, 1:10 דקות לסיום. סוקולובסקי וגינת קלעו את שני הסלים האחרונים בכל צד, ופולין השיגה ניצחון 76:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully