וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריק לוקאסן חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "יודע שזה מועדון ענק"

4.9.2022 / 16:49

הבלם ההולנדי בן ה-27 הצטרף רשמית לצהובים מפ.ס.וו איינדהובן: "שוחחתי עם ואן אובריים וזהבי וקיבלתי רושם מצוין". ברק יצחקי: "שחקן עם יכולות מרשימות שיהיה תוספת משמעותית לקבוצה"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על סיכומה בינה לפ.ס.וו איינדהובן על העברתו של הבלם דריק לוקאסן, שחתם לשנתיים בשורות הצהובים אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

לוקאסן בן ה-27, שילבש את החולצה מספר 25, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה על החוזה: "אני שמח ונרגש להצטרף למכבי תל אביב, ששיחקתי נגדה בעבר ואני יודע שזה מועדון ענק בישראל, עם קהל עצום. שוחחתי עם יוריס ואן אובריים וערן זהבי לקראת המעבר, קיבלתי רושם מצוין ואני מתרגש לקראת פרק חדש בקריירה שלי".

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב, ברק יצחקי, הוסיף: "אנו שמחים שדריק מצטרף אלינו. הוא שחקן עם נתונים ויכולות מרשימות, צבר ניסיון רב ברמות הגבוהות והוא תוספת משמעותית לקבוצה".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן דריק לוקאסן. Jeroen Meuwsen/Orange Pictures/BSR Agency, GettyImages
הבלם החדש של מכבי תל אביב. דריק לוקאסן/GettyImages, Jeroen Meuwsen/Orange Pictures/BSR Agency

לוקאסן, שהתפתח באקדמיית הנוער של אלקמאר ההולנדית, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 19 נגד דורדרכט באוגוסט 2014. שתי עונות לאחר מכן , הבלם שיחק במדי אלקמאר נגד מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית באצטדיון נתניה (0-0) וב-אפאס סטאדיום (1:2).

כזכור, עם העזיבות של ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה התפנה למכבי תל אביב מקום לשני זרים בסגל, שאת אחד מהם יאייש כעת לוקאסן. המאמן ולאדן איביץ' מעוניין לחזק כעת את חוליית ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully